زمان شروع طرح ترافیک تهران مشخص شد؛ شنبه خودرو بیرون نبرید

شهردار تهران اعلام کرد که طرح ترافیک از روز شنبه هفته آینده اجرا خواهد شد. زمان شروع طرح ترافیک تهران مشخص شد؛ شنبه خودرو بیرون نبرید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی پس از هفته‌ها درگیری بین وزارت بهداشت و شهرداری تهران بالاخره تکلیف طرح ترافیک این کلان شهر مشخص شد. پیروز حناچی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام اجرای طرح ترافیک گفت: طرح ترافیک از شنبه هفته آینده در تهران اجرا می‌شود و ما در شهرداری نیز نسبت به مانیتورینگ وضعیت ترافیک اقدام می‌کنیم.

زمان شروع طرح ترافیک تهران

وی با بیان این‌که بنا بر این است که فاصله‌گذاری اجتماعی به طور کامل اجرایی شود، گفت: ترافیک وجوه دیگری نیز دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که سفرهای غیرضرور در تهران به شدت افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که آلودگی هوا رو به افزایش است، گفت: این مسئله خطرناک است و نباید بگذاریم که آلودگی بیشتر از حد مجاز بالاتر برود.

شهردار تهران به ایسنا گفت: یک الی دو هفته طرح را اجرا می‌کنیم و اگر لازم باشد نسبت به تنظیم مجدد و یا تجدیدنظر اقدام خواهیم کرد، هر چند که در حال حاضر ساعت اجرای طرح ترافیک به گونه‌ای است که کارمندان و افرادی که موظف هستند در محل کار خود حضور داشته باشند بتوانند از وسلیه شخصی خود استفاده کنند.

گفتنی است پیش از این بارها و بارها شهرداری تهران اقدام به اعلام یک روز مشخص برای ازسرگیری طرح ترافیک کرده بود که وزارت بهداشت مانع این اتفاق شده بود.

شهرداری تهران آلودگی هوا و ترافیک را دلیل اصرار خود اعلام می‌کرد و از آن سو وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا شلوغ شدن ناوگان حمل و نقل عمومی پس از ازسرگیری طرح ترافیک و امکان شیوع خطرناک کرونا در این ناوگان را دلیل ممانعت از اجرای طرح ترافیک بیان می‌کرد.

سرانجام گویا شهرداری تهران موفق شد تا طرح خود را پیاده کند. از شنبه هر خودرویی که بدون خرید طرح ترافیک وارد محدود شود جریمه خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 164896 ساعت خبر : 2:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=164896
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات