فروش ماهیتابه قسطی در برنامه آشپزی؛ در قابلمه قسطی چلومرغ بپزید

فروش ماهیتابه قسطی در برنامه آشپزی؛ در قابلمه قسطی چلومرغ بپزید

به گزارش گلونی شبکه تماشا میان‌برنامه‌ای با موضوع مثلاً آشپزی پخش می‌کند که در واقع تبلیغ خرید ماهیتابه و دیگ است و وسط این تبلیغ‌ها کمی هم آشپزی پخش می‌شود.

به این صورت که آشپز بعد از سلام و احوالپرسی سرویس چندپارچه دیگ را تبلیغ می‌کند، بعد کمی نخود، لوبیا، رب و مرغ را با هم در تابه‌ای مخلوط و دوباره سرویس چندپارچه را تبلیغ می‌کند.

فروش ماهیتابه قسطی

بعد یک‌هو غذا آماده می‌شود و سرآخر هم باز سرویس چندپارچه را تبلیغ می‌کند.

این سرویس دیگ و قابلمه که امکان ندارد از یاد ببریدشان تخفیف بسیار ویژه‌ای برای شما دارند و از همه جالب‌تر حتی قسطی هم می‌دهند.

خرید قسطی حالا به ماهیتابه هم رسیده و با این اوصاف ممکن است پس‌فردا زیردیگی و کفگیر را هم به صورت قسطی و با شرایط ویژه تحویل بدهند.

البته بهتر است قبل از آن محتویات ماهیتابه و دیگ، قسطی شود. یعنی گوشت و مرغ را هم به همین شرایط ارائه دهند، چون واقعاً مردمی که پول خرید ماهیتابه و دیگ را ندارند چطور می‌خواهند مرغ و گوشت بخرند و آشپزی کنند؟

زندگی بسیاری از ما قسطی شده. قیمت یک یخچال معمولی داخلی طوری است که یک کارگر اگر هیچ نخورد و نپوشد، باز هم با حقوق دو سه ماه خود نمی‌تواند آن را تهیه کند.

ما منتظریم به زودی تبلیغ معروفی که چهل و پنج دقیقه یک مدل کفش را در چد رنگ و پای هفتصد نفر نشان می‌دهد هم شرایط ویژه و قسطی بگذارد.

شاید روزی برسد که تبلیغ عالیس هم قسطی شود، مثلاً بگویند: «کدومو بدم دوغ قسطی‌شو بدم، نوشابه قسطی‌ بدم دلسترقسطی بدم؟

_همشو بدین فقط بی‌زحمت از دم قسط.»

احتمالاً آن‌قدر در قسط‌های مختلف غرق می‌شویم که برای پرداخت‌شان مجبور به قرض کردن می‌شویم و بعد دوباره وام می‌گیریم تا قرض‌ها را بدهیم و بعد باز مجبور می‌شویم قرض کنیم تا قسط بانک را بدهیم و این داستان تا همیشه ادامه خواهد داشت.

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 165486 ساعت خبر : 3:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165486
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات