مسابقه تیزر تبلیغاتی دوستدار خانواده فراخوان داد
فراخوان مسابقه تیزر تبلیغاتی دوستدار خانواده
به گزارش گلونی با هدف ترویج الگوهای برتر رسانهای براساس شاخصهای خانواده مصوب ستاد ملی زن و خانواده، فراخوان جایزه تیزرهای تبلیغاتی دوستدار خانواده اعلام میشود.
مسابقه تیزر تبلیغاتی دوستدار خانواده
سازندگان یا مالکان معنوی تیزرهای تبلیغاتی با محوریت ارزشهای خانواده که از ابتدای شهریور ۱۳۹۸ ساخته و منتشر شده و مدت زمان آن بین ۳۰ تا ۱۲۰ ثانیه میتوانند با ارسال اطلاعات فردی و حقوقی و نسخه منتشر شده تیزر به ایمیل women@iripo.ir در این مسابقه شرکت کنند.
این تیزرها بایستی از طریق رسانه ملی یا فضای مجازی منتشر شده باشند.
شاخصها:
ترویج روابط سالم و عواطف انسانی
ترویج گفتگو بین اعضای خانواده
توجه به نسلها، کودکان و سالمندان
نمایش نشاط و شادابی در خانواده
مهلت ارسال آثار تا اول مرداد ۱۳۹۹ بوده و اعلام برگزیدگان و تقدیر از آنها پس از بررسی هیات داوران، تقدیر از آنها در هفته دولت انجام خواهد شد.
علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این سامانه مراجعه و یا با شماره ۰۲۱-۸۸۸۰۵۵۹۹ تماس حاصل نمایند.
تیزر تبلیغاتی چیست؟
تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی است که قبل از آگاهی کامل راجع به محصولی، در قالب ویدیو، عکس، ایمیل و… ظاهر میشود و تلاشش این است که با سرنخ دادن و نشانه، حس کنجکاوی بیننده را در مورد محصول برانگیزد.
تیزر تبلیغاتی معمولا کوتاه و خلاصه است و اطلاعات زیادی در اختیار بیننده نمیگذارد و در واقع هدفش این است تا زمان رونمایی کامل محصول، ذهن بیننده را مشغول کند.
در این مرحله پیامی به شما منتقل شده است اما نصفه و نیمه و اصلا نمی دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد یا اصلا محصول چیست و چه کارایی دارد.
در حالت کلی ۳ نوع تیزر تبلیغاتی وجود دارد:
- تیزر تبلیغاتی رئال
- تیزر تبلیغاتی انیمیشن
- تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن
تیزر های تبلیغاتی برای موارد بسیاری به کار می روند از جمله:
- استفاده برند ها از تیزر برای معرفی محصول جدید و یا بهبود محصولات قبل
- پخش فیلم های تبلیغاتی در سینماها
- پخش تیزر بین سریال ها
- استفاده از تیزر در وب سایت کمپانی
- استفاده در شرکت ها و جلسات کاری
- استفاده در کنفرانس ها و مطبوعات
پایان پیام
کد خبر : 165625 ساعت خبر : 5:12 ب.ظ