پیج آرات حسینی را رها کنید

پیج آرات حسینی را رها کنید

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: همه ما آرات حسینی را به خوبی می‌شناسیم. درباره فضای اینستاگرامی و درآمدی که پدرش از این طریق به دست می‌آورد هم زیاد گفته شده. اما نکته قابل تأمل و عجیب حمایت برخی ورزشکاران از این اتفاقات است.

چرا باید فیلم کودکی که می‌خواهد با هیجان از برنده شدن خودرو و جوایز دیگر حرف بزند و توصیه کند تا فالوورهایش را فالو کنند، در پیچ یک ورزشکار معروف ایرانی قرار بگیرد؟

پیج آرات حسینی

قبل از این‌که تبلیغ پرهیجان برنده شدن خودرو را پست کنید به این فکر نکردید که اصلاً یک بچه وسط بده بستان‌های صفحات مجازی چه می‌کند؟

به این فکر نکردید که جایش این‌جا نیست؟ چرا یک کودک باید وسیله پول درآوردن پدر شود و خانم نجمه خدمتی و مریم طوسی هم از این قضیه حمایت کنند؟

اگر شما کودکی را در خیابان ببینید که با پدرش مشغول دست‌فروشی است از این لحظه عکس می‌گیرید و با افتخار حمایت می‌کنید؟

کودکی که قرار بود برای خودش کسی بشود گویا بیش از همه برای پدرش موفقیت کسب کرده و در حالی‌که فکر می‌کردیم این قضیه از جانب افراد بسیاری، مورد انتقاد قرار می‌گیرد، در کمال تعجب حمایت دو ورزشکار را از این اتفاق می‌بینیم.

امیدوارم وقتی آرات بزرگ شد و به این پست‌ها وصفحات نگاه کرد، افسوس کودکی از دست رفته خود را نخورد و از پدرش نپرسد «چرا؟ برای من، یا خودت؟»

ورزشکاران عزیز و معروف، لطفاً از کودکان کار حمایت نکنید. همین‌طور که از دیدن کودکان کار خیابانی ناراحت می‌شوید، از دیدن کودکی که وسط تبلیغ‌های اینستاگرامی زندانی شده و راه فراری ندارد هم غصه بخورید. آرات هنوز خیلی بچه است.

بچه‌های سن او پر ازاشتباه و شیطنت هستند. پر از دوستان همسن وسال که مثل هم هستند. اما آرات مثل هیچ‌کس نیست.

او در رؤیاهای بزرگ‌سالی پدرش گیر افتاده و برخی از ما نه‌تنها به این مسأله توجه نمی‌کنیم، بلکه باعث بیشتر شدن میله‌های این زندان می‌شویم.

لطفاً از کودکان کار اینستاگرامی حمایت نکنید.

پایان پیام

کد خبر : 165219 ساعت خبر : 10:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165219
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات