آقایان مسئول التماس دعا

آقایان مسئول التماس دعا

به گزارش گلونی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: «دعا کنید در تهران زلزله نیاید. برای زلزله بالای هفت ریشتری مشکل قبر هم داریم، آمادگی تهران فقط هجده درصد است.»

باور کنید ما خیلی دعا می‌کنیم ولی بخاطر تعدد مسائل و مشکلاتی که باید با دعای ما مردم حل شود، فرشتگان کمی سرشان شلوغ شده و مانده‌اند اول به کدام برسند.

الان هم این یکی، مورد جدیدی است که باید به لیست اضافه کنیم.  احتمالاً ایراد از ماست. در دعا کردن کم کاری می‌کنیم که هنوز مشکلات کشور برطرف نشده است.

از این به بعد قول می‌دهیم بیشتر دعا کنیم؛ برای از بین رفتن خطر سیل و خرابی خانه‌های مردم، برای خاموش شدن آتش جنگل‌ها و طبیعت. برای نیامدن زلزله در تهران و کمبود قبر و…

آقای رئیس یک پیشنهاد، چطور است از این به بعد نام ستاد مدیریت بحران را عوض کنید و مثلاً بگذارید «ستاد اعلام موضوعات دعای مردم» یا «ستاد آماده‌سازی مردم برای بحران»؛ ولی به نظرم از هم بهتر «ستاد نابودسازی روحیه مردم» است.

فکر کنید در شرایطی که مردم تهران مشغول سرو کله زدن با بحران کرونا هستند، آقای رئیس می‌گوید بروید دعا کنید زلزله نیاید، که اگر بیاید، بمیرید، قبر هم ندارید.

خب الان دانستن این مسأله چه کمکی به ما می‌کند؟ واقعاً محتاج دعای ما بودید که این خبر را اعلام کردید؟

اصلاً آماده نبودن تهران و کمبود قبر چه نیازی به گفتن داشت؟ ما که خودمان می‌دانیم ستاد بحران هیچ‌وقت آماده نیست مگر این‌که خلافش ثابت شود که خدا را شکر تا به حال ثابت نشده است.

کمی از سازمان‌های دیگر یاد بگیرید. مگر  رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید بروید دعا کنید چهار تا درخت برای‌مان بماند، با این روند آتش‌سوزی جنگل‌ها دیگر هیچ‌چیز از طبیعت و جنگل باقی نمی‌ماند؟

در عوض چه می‌گوید؟ «این یک روند طبیعی است، جنگل خودش می‌داند چه کند، شما نگران نباشید.»

باید نوع نگاه به بحران را از آقای کلانتری یاد بگیرید و بگویید:«زلزله یک اتفاق طبیعی است و زمین دارد کار خودش را انجام می‌دهد اصلاً نگران نباشید مرگ حق است.»

ما هم کاملاً می‌پذیریم و به ادامه دعاهای‌مان می‌رسیم.

آقایان مسئول التماس دعا.

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 168851 ساعت خبر : 4:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=168851
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات