آهنگ آخرین آواز علی زندوکیلی با انتشار اولین قسمت آقازاده منتشر شد

آهنگ آخرین آواز علی زندوکیلی با انتشار اولین قسمت آقازاده منتشر شد

با پخش اولین قسمت از سریال «آقازاده» قطعه «آخرین آواز» با صدای علی زندوکیلی به‌عنوان تیتراژ آن منتشر شد.

به گزارش گلونی علی زندوکیلی قطعاتی را برای سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی خوانده که به تازگی قطعه «آخرین آواز» به عنوان تیتراژ پایانی سریال منتشر شده است.

این قطعه را حسین غیاثی سروده و آرمین رستگاری تنظیم و میکس و مسترینگ آن را برعهده داشته است.

زندوکیلی پیش از این با اجرای ترانه تیتراژ سریال «بر سر دوراهی» در نوروز سال گذشته نخستین همکاری‌اش را با حامد عنقا رقم زده بود.

«آقازاده» از این پس هر جمعه ساعت ۱۲ در سایت‌های فیلیمو و نماوا و روزهای شنبه به صورت دی وی دی پخش می‌شود.

بازیگران «آقازاده» عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی، با معرفی پردیس پورعابدینی.

آهنگ آخرین آواز علی زندوکیلی

​آقازاده مجموعه‌ای نمایشی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید. پخش این سریال از شبکه نمایش خانگی انجام می‌شود

این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است.

سریال «آقازاده» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

علی زندوکیلی فعالیت هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت.

سال ۱۳۸۱ به هنرستان موسیقی تهران وارد و از همان هنرستان فارغ‌التحصیل شد.

پایان پیام

کد خبر : 167233 ساعت خبر : 10:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=167233
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات