برنامه پنجشنبه جمعه با منصور ضابطیان به رادیو می‌آید

منصور ضابطیان پس از تجربه موفق «فرش بنفشه» در نوروز این بار با برنامه «پنجشنبه جمعه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی به رادیو ایران می آید.

به گزارش گلونی «پنجشنبه جمعه» اولین برنامه چند رسانه‌ای رادیو خواهد بود که علاوه بر آنتن زنده، برای فضای مجازی نیز به تولید محتوا می‌پردازد و به صورت تعاملی با مخاطبان در ارتباط خواهد بود.

در هر قسمت اعضای یک گروه موسیقی به استودیو می‌آیند و در برنامه که هم به صورت رادیویی و هم تصویری در بستر فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد به اجرا می‌پردازند.

«پنجشنبه جمعه» یک برنامه شخصیت محور است و شنوندگان همراه با منصور ضابطیان موسیقی، قصه و گفتگوهای هنرمندان را می‌شنوند، قصه‌های این برنامه را هم شرمینه نادری می‌نویسد.

این برنامه از این هفته ۵ و ۶ تیر به تهیه‌کنندگی زهرا قائدی پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۲ به مدت یک ساعت از رادیو ایران روی آنتن می‌رود.

برنامه پنجشنبه جمعه با منصور ضابطیان

نماشای گلونی را دنبال کنید

ضابطیان و قائدی در ایام نوروز برنامه موفق «فرش بنفشه» را در کنداکتور رادیو ایران داشتند که مورد استقبال بالایی قرار گرفت و معاون صدا نیز آن را موفق‌ترین برنامه گفتگو محور شبکه ایران در این ایام توصیف کرد.

ضابطیان در سال ۱۳۶۹ کاردانی رشته علوم آزمایشگاهی را در دانشگاه علوم پزشکی گیلان به پایان رساند و پس از چند سال رشته تحصیلی خود را تغییر داد و رشته سینما را در دانشگاه ادامه داد.

منصور ضابطیان مدتی مدرس دوره‌های آزاد آموزش گویندگی و اجرا در دانشکده خبر نیز بود.

او کار حرفه‌ای را با روزنامه‌نگاری شروع کرد و مصاحبه‌ها و گزارش‌های مختلفی برای مجلات و روزنامه‌های حیات نو، چلچراغ، گزارش فیلم و کلک می‌نوشت.

در سال ۱۳۷۸ کار در تلویزیون را آغاز کرد. «سبد»، «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «فرش واژه»، «نقره»، «رادیو هفت» و «صدبرگ» از معروف‌ترین کارهای او در تلویزیون است.

وی همچنین کارگردانی برنامهٔ «وقت خواب» از شبکه‌های اینترنتی را در کارنامه خود دارد.

پایان پیام

کد خبر : 166758 ساعت خبر : 1:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=166758
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات