روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

به گزارش گلونی روح‌الله رجایی سردبیر روزنامه جام‌جم صبح دیروز دوشنبه ۳۰ تیر، به‌دلیل ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت.

رجایی چند روز پیش در صفحه شخصی خود خبر از مثبت‌شدن تست کرونای خود داد و از ابتدای هفته گذشته به محل روزنامه جام جم نرفت. او سپس تحت درمان قرار گرفت و پیامی تصویری هم در فضای مجازی درباره مبارزه با کرونا منتشر کرد.

طی روزهای گذشته خبر بالارفتن اکسیژن خون این فعال رسانه‌ای موجب شادی دوستانش شده بود. اما علت این امر، تزریق ۲ واحد خون به وی بوده است. طی روزهای گذشته حال رجایی رو به بهبود بود اما وی صبح امروز درگذشت.

رجایی پیش از سردبیری روزنامه جام‌جم، مسئولیت دبیر بخش اجتماعی روزنامه همشهری و روابط عمومی سازمان هلال احمر کشور را به عهده داشت.

روح الله رجایی

احمد مسجدجامعی در جریان دویست و هفتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به درگذشت روح‌الله رجایی، سردبیر روزنامه جام جم اظهار کرد:

وی بیش از یک دهه در روزنامه همشهری در بخش اجتماعی فعالیت داشت و با فعالیت حوزه شهری آشنا بود.

وی با اشاره به حضور موثر و جهادی رجایی در برنامه‌های مختلف تصریح کرد:

روح‌الله رجایی در ارتباط با نوسازی مدارس زاهدان، گامهای موثری برداشت و به لحاظ رسانه‌ای آنها را پوشش داد همچنین وی فعالیتهای موثری را بدون سر و صدا و با همکاری شهرداری تهران در رابطه با سیل مازندران و گلستان انجام داد و در پویش از مهر تا مهر با هدف کمک به کودکان سیل‌زده در این مناطق مشارکت داشت.

مسجدجامعی افزود: رجایی با همراهی و همکاری NGOها، هنرمندن و همچنین شهرداری تهران و در ارتباط پویش مهر تا مهر اقدام به جمع‌آوری اسباب‌بازی و کتاب کرد و بیش از ۵۰ هزار کتاب و اقلام اسباب‌بازی برای این کودکان در مناطق سیل‌زده جمع‌آوری شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به آخرین سمت رو‌ح‌الله رجایی به عنوان سردبیر روزنامه جام جم اظهار کرد: وی با وجود اینکه حدود ۴۰ سال سن داشت کارهای ویژه‌ای را انجام داد همچنین از وی ۳ فرزند به یادگار مانده است.

پایان پیام

کد خبر : 169407 ساعت خبر : 4:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=169407
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات