سایت پروازی شهید عسگری و پرواز بر فراز آسمان وردآورد

معرفی سایت‌های پروازی که رویای پریدن رها و آزاد را برای شما محقق می‌سازد. سایت پروازی شهید عسگری و پرواز بر فراز آسمان وردآورد.

به گزارش گلونی بی‌شک هر انسانی که در کره خاکی متولد شده باشد حالا فرق نمی‌کند چه در گذشته‌های کهن و بسیار دور زیسته باشد و چه در عصر حاضر و در دنیای تکنولوژی، حتماً رویای «پرواز کردن» را حتا برای ثانیه‌ای در سرش پرورانده است. رویایی شیرین و خیال‌انگیز که مسبب اختراعات گسترده‌ای در زمینه پرواز شد.

انسان رویاپرداز و در آروزی تسخیر آسمان نمی‌توانست به اختراع انواع هواپیما‌ها بسنده کند زیرا او در رویایش آزادانه پریدن و به اختیار خود پرواز کردن را می‌پسندید.

او دلش می‌خواست همچون پرنده رها بودن و به هر کجا پریدن را بیازماید که با هواپیما محقق نبود. از این جهت انواع ماشین‌های پرنده با کنترل شخصی مانند هاوربرد، جت فالایر که با قدرت آب کار می‌کند و انواع پاراگلایدر را اختراع نمود.

امروزه شما تجربه پرواز برفراز طبیعت زیبای هر منطقه‌ای را به راحتی می‌توانید در لیست برنامه‌های سرگرم کننده اوقات فراغت خود در یک روز تعطیل قرار دهید.

اما باید توجه داشته باشید گرچه آسمان همچون رویایتان بی‌انتها و زیباست اما برای افراد بی‌تجربه می‌تواند خطرآفرین باشد. تجربه پریدن در بی‌کران آبی را باید در کنار گروه خلبانی مجرب و آگاه و در سایت‌های پرواز مختص این کار سپری نمود.

تا فقط برای یکی دوبار نباشد و جزو تفریحات دائمی شما قرار بگیرد.

سایت پروازی شهید عسگری (همت) رویای پرواز شما را محقق می‌سازد.

این سایت در غرب تهران، در منطقه وردآورد و انتهای اتوبان همت واقع شده است و با تلاش بسیج هوافضای سپاه پاسداران بعد از چندین ماه بازسازی بازگشایی گردید.

در این سایت پروازی به محض آنکه پایتان را از زمین برمی‌دارید و بر آسمان پهناور قدم می‌گذارید، مناظر زیبای پارک جنگلی، دریاچه شهدای خلیج‌ فارس، اتوبان تهران- کرج و البته دید بسیار گسترده از تهران تا کرج را مشاهده خواهید کرد که تنها بخش اندکی از زیبایی‌های این منطقه است.

«شهرام راد» با شماره تماس ۰۹۱۲۳۵۷۸۰۰۹ از مربیان آموزش پاراگلایدر در سایت پروازی شهید عسگری است.

پایان پیام

نویسنده: بهاره حاصلیان

کد خبر : 167342 ساعت خبر : 5:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=167342
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات