سریال بچه مهندس ۴ ساخته می‌شود چون خواسته ملت ایران است

سریال بچه مهندس ۴ ساخته می‌شود چون خواسته ملت ایران است

حسن وارسته نویسنده «بچه مهندس ۴» درباره نگارش این سریال که ماه رمضان امسال سومین فصل از آن روی آنتن رفت، به خبرنگار مهر بیان کرد: «هنوز ابتدای کار است و در حال حاضر مشغول طراحی قصه هستم. مردم بسیار «بچه مهندس» را دوست داشته‌اند و خواهان ادامه آن هستند و به شدت پیگیری‌اش می‌کنند.»

به گزارش گلونی در این که برخی از ما مردم بسیار پیگیر و ول‌نکن هستیم شکی نیست.

البته این خصلت را بیشتر درباره حواشی و مخصوصاً زندگی بازیگران داریم و تا شجره‌نامه فلان بازیگر را در نیاوریم و اجدادش را مشخص نکنیم بی‌خیال نمی‌شویم.

اما چطور می‌شود متوجه پیگیری شدید مردم برای ادامه سریال بچه مهندس شد؟

مثلاً آمده‌اند پشت در صدا و سیما نشسته‌اند و خواهان پخش ادامه سریال هستند و همه زیر بنری را امضا کرده‌اند که نوشته‌ شده: «ما هواداران سریال بچه‌مهندس تا وقتی مسئولین زمان پخش سری چهارم را اعلام نکنند همین‌جا می‌مانیم و در چادرهای‌مان زندگی می‌کنیم. کرونا هم نمی‌تواند ما را از این‌جا بلند کند. یا مرگ یا بچه مهندس»

واقعاً چطور می‌شود پیگیری مردم را متوجه شد؟ از فضای مجازی و مثلاً اینستاگرام نویسنده سریال؟

از تلفن‌هایی که به روابط عمومی سیما می‌شود؟ از مصاحبه‌های تلویزیونی که معمولاً در نود در صد موارد مصاحبه‌شونده‌ها همگی تمام شبکه‌های تلویزون را طوری با دقت نگاه کرده‌اند که انگار هر روز منتظر هستند گزارشگر در خیابان از آنها بپرسد نظرتان در مورد فلان سریال چیست و آنها هم که کاملاً آماده پاسخ هستند بگویند«خوب است اما اگر سریال شبکه یک در این ساعت و شبکه دو در آن ساعت پخش شود خیلی بهتر است. لطفاً زمان پیام بازگانی‌ها را هم زیاد کنید تا ما لااقل بتوانیم وسط این‌همه سریال متنوع و جذاب برای قضای حاجت بلند شویم و کلیه درد نگیریم.»

باید دید بعد از سریال بچه‌مهندس نوبت پیگیری کدام برنامه از جانب مردم است؟

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 168659 ساعت خبر : 9:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=168659
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات