سری جدید شام ایرانی کلید خورد؛ مهمانی بازیگران زن با تم مدرسه

سری جدید شام ایرانی کلید خورد؛ مهمانی بازیگران زن با تم مدرسه

فصل ششم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران زن کلید خورد.

به گزارش گلونی فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری و شهره سلطانی بازیگران فصل جدید «شام ایرانی» هستند.

تاکنون چهار فصل به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران شناخته شده از جمله پوریا پورسرخ، سامان گوران، نیما شاهرخ‌شاهی، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی و نعیمه نظام‌دوست و همچنین بازیگرانی از  ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده است.

فصل پنجم این مجموعه نیز با حضور علیرضا خمسه، امیرحسین صدیق، علی مسعودی (مشهدی) و میرطاهر مظلومی در حال پخش است و دو قسمت از آن باقی مانده است.

سری جدید شام ایرانی کلید خورد

شام ایرانی
شام ایرانی

«شام ایرانی» هر هفته پنجشنبه ساعت ۲۰ در وی او دی های فیلیمو و نماوا قابل تماشا است و قسمت فردا با میزبانی علی مشهدی پخش می شود.

شام ایرانی نام مجموعه‌ای ویدئویی به کارگردانی بیژن بیرنگ و تولید سال ۱۳۹۰ است. قسمت اول این سریال ۱۱ بهمن ۹۰ منتشر شد. این برنامه در سال ۱۳۹۳ هر جمعه از شبکه نسیم پخش می‌شد.

ساخت فصل‌های جدید مجموعه شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب از زمستان سال ۱۳۹۸ کلید خورد و پخش آن از ۲۹ اسفند همان سال هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی و توسط اپلیکیشن‌های فیلیمو و نماوا آغاز شد.

این برنامه برای عرضه در رسانه خانگی ساخته شده ‌است و خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی، بازیگران سینما و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این برنامه باهم رقابت می‌کنند.

سری جدید «شام ایرانی» هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود و از طریق فیلیمو و نماوا نیز قابل مشاهده است.

دی وی دی‌های فصل اول و دوم این مجموعه توسط شرکت هنر اول توزیع شده و دی وی دی‌های این فصل هم با تاخیر توزیع می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 168208 ساعت خبر : 10:39 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=168208
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات