لغو آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سال ۹۹

لغو آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سال ۹۹

تکمیلی: بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و بر اساس ابلاغیه روز ۲۳ تیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۹ روز پنج شنبه ۹ مرداد و آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مردادماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

به گزارش گلونی سازمان سنجش و آموزش کشور شامگاه یکشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده تاریخ و زمان برگزاری آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته تغییر یافته است.

سازمان سنجش در این اطلاعیه تاکید کرده است، تاریخ و زمان برگزاری جدید آزمونهای فوق الذکر پس از ابلاغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است که پیش از این سازمان سنجش اعلام کرده بود آزمون دکتری سال ۹۹ روز ۲۶ تیرماه و آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نیز روزهای دوم و سوم مردادماه برگزار می شود.

لغو آزمون دکتری و کارشناسی ارشد

درپی شیوع ویروس کرونا در بسیاری از شهرهای کشور از جمله تهران و همچنین اعلام وضعیت قرمز در بسیاری از این شهرها زمزمه های تغییر زمان برگزاری آزمون‌های سراسری از جمله آزمون دکتری، کنکور و کارشناسی ارشد و همچنین آزمون های وزارت بهداشت از سوی برخی مسئولان از جمله اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و همچنین برخی مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا قوت گرفت.

البته مسئولان وزارت علوم و شخص وزیر بر برگزاری زمان اعلام شده آزمون های فوق تاکید کرده بود و اعلام کرده بود برگزاری آزمون‌ها به هیچ عنوان به تعویق نیفتاده یا لغو نمی‌شود به طوریکه دکتر غلامی، وزیر علوم روز سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور در اظهار نظری با تاکید بر اینکه زمان برگزاری آزمون های مرداد ماه به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند، گفت:

چند روز پیش با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی این موضوع را عنوان کردم هیچ کسی در این کمیسیون موافق تاخیر یا تغییر آزمون‌ها نبود و فقط نگرانی هایی در خصوص شیوع کرونا ویروس داشتند که البته در این زمینه نیز سازمان سنجش آموزش کشور پیش بینی های لازم را انجام داده است و امیدواریم بدون مشکل این آزمون ها را برگزار کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 168600 ساعت خبر : 11:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=168600
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات