مدرسه تابستانی تهران در حال برگزاری است

مدرسه تابستانی تهران در حال برگزاری است

به گزارش گلونی مدرسه تابستانی تهران توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در حال برگزاری است و هر هفته ۱۲ ویدیوی آموزشی در رشته‌های فرهنگی و هنری مانند تئاتر، سینما، گویندگی، قرآن، انیمیشن، سینما، داستان نویسی و… در حال برگزاری است.

این دوره‌ها به صورت رایگان و آنلاین از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی مدرسه تابستانی در اختیار مخاطب نوجوان قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ماه‌های گذشته بسیاری از نوجوانان در کنار دیگر اعضای خانواده مجبور به خانه‌مانی شده‌اند. این موضوع در کنار آغاز فصل تابستان و نیاز این رده سنی به آموزش‌های فرهنگی و هنری باعث شکل گرفتن ایده آموزش‌های آنلاین رایگاه فرهنگی و هنری برای نوجوانان شده است.

مجتبی دانشور با اشاره به اینکه در این دوره‌ها قرار است ویدیوهای آموزشی شامل بازیگری تئاتر، انیمیشن، گویندگی و اجرا، موسیقی، طنز، داستان‌نویسی، قرآن و فیلمسازی با موبایل  در اختیار مخاطبان قرار گیرد، اضافه کرد: در مجموع حدود ۶۰ جلسه ویدیوی آموزشی در نظر گرفته شده است که هر هفته ۱۲ ویدیو منتشر می‌شود و این دوره‌ها که از شنبه هفته آینده (هفتم تیرماه) آغاز خواهد شد به مدت پنج هفته ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص ابزارهای نمایش این دوره‌ها نیز گفت: علاوه بر وب‌سایت مدرسه تابستانی به این نشانی، مخاطبان می‌توانند در صفحات مدرسه تابستانی در اینستاگرام، تلگرام و آپارات با شناسه tabestani99 دوره‌ها را دنبال کنند.

نشانی‌های مدرسه تابستانی
وب‌سایت
اینستاگرام 
توییتر 
تلگرام 
آپارات

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران با اعلام اینکه در کنار برگزاری دوره‌های فرهنگی و هنری که همگی توسط استادان مطرح این حوزه‌ها تدریس خواهد شد، افزود: با توجه به اهمیت آموزش مفاهیم شهروندی پیش‌بینی شده تا دوره های آموزشی نیز در خصوص این مفاهیم در این مدرسه برگزار شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، به گفته دانشور، پر کردن اوقات فراغت نوجوانان با محتوای کاربردی و جذاب در تابستان ۹۹ و همچنین عدالت آموزشی و برخورداری تمام نوجوانان ایران از این آموزش‌ها که به تلفن‌های همراه هوشمند و اینترنت دسترسی دارند از اهداف اصلی طرح «مدرسه تابستانی تهران» است.

پایان پیام

کد خبر : 167969 ساعت خبر : 5:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=167969
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات