کتابخانه عمومی روستای فرسش در الیگودرز افتتاح شد

افتتاح کتابخانه عمومی روستای فرسش در الیگودرز

این کتابخانه می‌تواند به مرکزی برای سایر فعالیت‌های فرهنگی در این روستا مبدل شود و ما از اجرای برنامه‌های فرهنگی در فرسش حمایت می‌کنیم.

در مراسمی با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، کتابخانه عمومی «روستای فرسش» در الیگودرز افتتاح شد.

به گزارش گلونی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، عصر چهارشنبه ۴ تیر ماه در مراسمی با حضور احمدحسین فتایی و فرشته طهماسبی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان لرستان و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، کتابخانه عمومی «روستای فرسش» افتتاح شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در این مراسم گفت: روستای فرسش به عنوان روستای برتر دوستدار کتاب در کشور ما شناخته شده و وجود یک کتابخانه و فضای مطالعاتی در این روستا یک ضرورت بود که به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و با افتتاح این مرکز مرتفع شد.

وی افزود: این کتابخانه می‌تواند به مرکزی برای سایر فعالیت‌های فرهنگی در این روستا مبدل شود و ما از اجرای برنامه‌های فرهنگی در فرسش حمایت می‌کنیم.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: لرستان همواره جزء کاندیداهای عنوان برترین روستاهای دوستدار کتاب کشور بوده و تلاش می‌کنیم ضمن حفظ این ظرفیت، آن را ارتقاء دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پس از این مراسم با حجت الاسلام والمسلمین مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز نیز دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ابراز داشت: تقویت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی و استفاده بیشتر از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی مهمترین اولویت های اداره کل در شهرستان است.

امام جمعه الیگودرز نیز در این مراسم تاکید کرد: توجه ویژه به آموزه‌های دینی و قرآنی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری ضامن موفقیت و ماندگاری این برنامه‌ها خواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 167043 ساعت خبر : 2:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=167043
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات