کتاب جان کندن به نویسندگی یکی از سرشناس‌ترین مخالفان ترامپ منتشر شد

کتاب جان کندن به نویسندگی یکی از سرشناس‌ترین مخالفان ترامپ منتشر شد

به گزارش گلونی کتاب جنجالی «استیسی آبرامز»، از مخالفان جدی دونالد ترامپ در عرصه سیاست ایالات متحده آمریکا، به زبان فارسی منتشر شد.

کتاب جان کندن

«جان کندن» با عنوان فرعی «چگونه اکثریت را شکست دادم» درواقع روایت یک زن سیاهپوست آمریکایی است که به‌عنوان نخستین زن سیاهپوستی لقب گرفت که نامزد یکی از احزاب اصلی آمریکا در سطح انتخابات فرمانداری شده است.

استیسی آبرامز، سیاستمدار، وکیل و رمان‌نویس آمریکایی است که از سال ۲۰۱۱ رهبر اقلیت مجلس نمایندگان جرجیا در ایالات متحده آمریکا شد.

آبرامز از نگاه مجله تایم، جزو سرشناس‌ترین مخالفان دونالد ترامپ شناخته شده است.

این حقوقدان، سیاستمدار و نویسنده، حالا روایت تکان‌دهنده‌‌ای را از مسیری که پشت سر گذاشت تا به‌عنوان زنی که از هر نظر در اقلیت قرار دارد، به توفیق برسد، در قالب یک کتاب منتشر کرده است.

این کتاب توسط «سپیده اشرفی» به فارسی برگردانده و توسط انتشارات آرادمان به‌تازگی به بازار کتاب ایران عرضه شده است.

بخشی از کتاب:

قدرت گرفتن هميشه به معنای انجام يك كار بزرگ نيست. بخشي از رهبری اين است كه بدانيم هرقدر هم كه جايی كه در آن هستيم كوچك يا كارهايی كه مي‌كنيم اندك است، همين چيزهای اندك بايد باعث پیش رفتن و حركت‌مان شود.

اين چيزها لزوما به معنای قرار داشتن در تیتر اخبار يا داشتن يك قصه خارق‌العاده نيست.

بايد از حرارتی كه به خاطر خواسته‌هايمان در قلبمان داريم و قدرت مخالفت‌هايی كه با ما مي‌شود، استفاده كنيم تا موانع را كنار بزنيم و فراتر از تصورمان و چيزی كه دنيا از ما انتظار دارد، برويم.

مي‌توانيم اين انرژی را مهار كنيم تا آن تغيير اساسی را ايجاد كنيم. اين، قدرت ماست. شايستگی‌اش را داريم. پس بايد از آن استفاده كنيم.

برای خرید آنلاین کتاب جان کندن اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 169285 ساعت خبر : 11:12 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=169285
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات