کتاب جغد پرچونه برای بچه‌هایی که هیچ‌وقت از حرف زدن خسته نمی‌شوند

کتاب جغد پرچونه برای بچه‌هایی که هیچ‌وقت از حرف زدن خسته نمی‌شوند

به گزارش گلونی یکی از مشکلاتی که بعضی از پدر مادرها با فرزندان خود دارند حرف زدن تقریباً بی‌وقفه آنهاست.

گویا به منبعی از انرژی متصل هستند که هیچ‌وقت قرار نیست تمام شود و می‌خواهند همه آن را صرف حرف زدن کنند.

درباره هرچیز که فکرش را کنید یا اصلاً به ذهن‌تان نرسیده باشد. درباره فیلمی که می‌بینند می‌توانند ساعت‌ها حتی بسیار بیشتر از زمان فیلم با شما صحبت کنند. گاهی هم بازی‌های کامپیوتری بهانه حرف زدن می‌شود. موقع غذاخوردن، بازی، حتی مسواک زدن و گاهی هم درخواب حرف زدن ادامه پیدا می‌کند.

کتاب‌ها هم می‌توانند بهانه خوبی برای تعریف و صحبت درباره‌شان باشند و شما می‌توانید به این بهانه کتاب «جغد پرچونه» رو برای فرزندتان تهیه کنید.

حالا او در موقعیتی جالب قرار می‌گیرد. این کتاب درباره زیاد حرف زدن است و نمی‌تواند آن را به راحتی برای شما تعریف کند. کودک شما در این کتاب داستان جغدی را می‌خواند که همیشه حرف می‌زند.

لیسی واکر جغد پرحرفی است که همیشه حرف می‌زند. سر غذا، سر کلاس، موقع فیلم تماشا کردن و خلاصه همیشه…

ولی یک روز که از خواب بیدار شد، دیگر نمی‌توانست حرف بزند. می‌دانید چه اتفاقی برای جغد داستان ما افتاد؟ و چه درسی از این اتفاق بد گرفت؟

این کتاب با تصاویری دیدنی داستانی شیرین درباره پرحرفی تعریف می‌کند که برای کودکان گروه سنی «ب» و همه بچه‌هایی که دل‌شان می‌خواست شبانه‌روز به جای بیست و چهارساعت چهل و هشت ساعت بود تا بیشتر می‌توانستند حرف بزنند مناسب است.

قسمتی از کتاب

«هیچ چیزی نمی‌توانست جلوی حرف زدن لیسی را بگیرد. او همین‌طور حرف می‌زد و حرف می‌زد. ولی در یک روز دلگیر شنبه دیگر نتوانست حرف بزند. صدای لیسی واکر در نمی‌آمد. سعی کرد آهسته صحبت کند. سعی کرد فریاد بزند. سعی کرد آواز بخواند. ولی انگار نه انگار…»

نویسنده کتاب جغد پرچونه کریستین جونز و تصویرگر آن ریچارد واتسن است و انتشارات نردبان آن را با ترجمه هایده کروبی منتشر کرده است.

پایان پیام

نویسنده: راضیه حسینی

کد خبر : 166756 ساعت خبر : 5:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=166756
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات