یک مامور منابع طبیعی گروگان گرفته شد

یک مامور منابع طبیعی گروگان گرفته شد

این مامور با دخالت نیروی انتظامی آزاد شد

درگیری مسلحانه با متخلفان قطع و قاچاق درختان بلوط در لردگان؛ یکی از ماموران منابع طبیعی گروگان گرفته شد

به گزارش گلونی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از گروگانگیری و درگیری مسلحانه حین عملیات برخورد با متخلفان قطع و قاچاق درختان بلوط در لردگان خبر داد.

علی محمدی‌مقدم از برخورد قاطع و قانونی با متخلفان قطع درختان بلوط و قاچاقچیان چوب و زغال در جنگل‌های استان خبر داد و گفت:

طی گزارشات واصله مبنی بر قطع شبانه درختان جنگلی بلوط در منطقه کوهستانی کهیان (معروف به برفاب) شهرستان لردگان، مأموران یگان حفاظت با انجام تحقیقات لازم و کمین در منطقه حضور یافتند.

متخلفان با مشاهده مأموران یگان حفاظت، اقدام به استفاده از سلاح گرم و شلیک و تیراندازی به سمت ماموران کردند.

یک مامور منابع طبیعی گروگان گرفته شد

در این درگیری مسلحانه یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان لردگان گروگان گرفته و خودروی سواری حامل چوب غیرمجاز متواری شد.

با ورود دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان و اعزام نیروهای انتظامی (پاسگاه انتظامی ریگ) مأمور منابع طبیعی از چنگ گروگان‌گیران آزاد و متخلفان از محل متواری شدند.

هم اکنون متخلفان شناسایی شده‌اند و پرونده آن‌ها به جرم قطع غیرمجاز درختان، درگیری مسلحانه و گروگان‌گیری، برای دستگیری متخلفان و توقیف خودروی حامل چوب به مرجع قضایی ارسال شده است.

وی از مردم خواست که هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی را از طریق شماره ۱۵۰۴ تلفن امداد و نجات جنگل و مرتع به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع دهند.

پایان پیام

کد خبر : 168695 ساعت خبر : 10:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=168695
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات