ایران چک جدید چشم ما را به روی دنیای واقعی گشود

ایران چک جدید چشم ما را به روی دنیای واقعی گشود

به گزارش گلونی رئیس بانک مرکزی ایران گفت: «نرخ فعلی ارز یعنی ۲۴ هزار تومان کاملاً بی‌ربط و غیرواقعی بوده و قیمت واقعی ارز پایین‌تر از این حرف‌هاست».

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در برنامه بدون تعارف خبر ۲۰:۳۰ شبکه دو همزمان با سالگرد تأسیس بانک مرکزی اظهار کرد: « ارزی که دولت فروخته و به بانک مرکزی تحویل می‌دهد با نرخ ۴۲۰۰ تومان است. این که می‌گویند دولت نرخ را گران می‌کند تا درآمد کسب کند اصلاً ممکن نیست و واقعیت ندارد».

همتی در ادامه افزود: «بحث حذف چهار صفر از پول ملی در ملی در مجلس نهایی شد که ما هم برای چاپ اسکناس ۴ صفر را کمرنگ‌تر چاپ می‌کنیم».

آنچه را که خواندید همگی اظهارات رئیس محترم کل بانک مرکزی بود و نه یک آدم عادی از نوع من و شما که تفاوت حباب و غیر حباب و دنیای خیالی و واقعی را نمی‌داند.

ایشان از همان مسولین و رئیس‌هایی هستند که وقتی می‌گویند دلار ۲۴ هزار تومان نیست و این قیمت‌هایی که می‌بینید توهمی بیش نیست، به جای شک کردن به حرف‌هایشان باید به خودتان شک کنید و یک نیشگون محکم از خودتان بگیرید تا زودتر از کابوس وحشتناکی که در حال دیدنش هستید بیدار شوید.

ایران چک جدید چشم ما را به روی دنیای واقعی گشود

زیرا من و شمایی که آدم‌هایی معمولی هستیم و هیچ‌گاه مسول و رئیس نبوده‌ایم آنهم از نوع رئیس کل بانک مرکزی!

هیچگاه درک نمی‌کنیم که چه زمانی قیمت‌ها واقعی هستند و چه زمانی توهم و خیالات.

یادتان هست کمی قبل‌ترها چه قدر با کلمه حباب قیمت‌ها مشکل داشتیم؟

مرتب این مسول و آن رئیس مجبور بودند در گفتگوهای خبری توضیح بدهند این‌هایی که شما از رشد قیمت‌ها می‌بینید فقط حباب است.

به جای غر زدن از وجود اینهمه حباب دوروبرتان لذت ببرید.

حالا که حباب‌بازی از سرمان افتاده مسولین محترم مجبورند توضیح دهند، وقتی هزینه‌های چند برابر شده همه چیز را پرداخت می‌کنید نگران نباشید شما در دنیای خیالی و بی‌ربط و خط سیر می‌کنید.

طفلکی‌ها چه قدر هم به فکر ما مردم هستند برای اینکه بتوانیم به درک دنیای واقعی و تخلیلی نزدیک‌تر شویم، صفرهای پول ملی را فعلا کمرنگ کرده‌اند تا بعداً که کلاً حذف شد شوکه نشویم.

پایان پیام

نویسنده: بهاره حاصلیان

کد خبر : 171334 ساعت خبر : 1:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=171334
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات