تابستان شما چگونه گذشت؟

تابستان شما چگونه گذشت ؟

به گزارش گلونی تابستان خود را مثل آب خوردن گذراندم. ظهر تابستان در گوشه‌ای نشسته بودم و در این فکر بودم که چطور من که هیچ کاری نکردهام اما مثل شیری که از نبرد برگشته خسته و تشنه هستم.

یک ساعت گذشت و تصمیم گرفتم بروم و چیزی بنوشتم. رد موهیتو یا میکس میوه‌های قرمز؟

داشتم شباهت‌ها و تفاوت‌های این دو را با دقت و ظرافت هرچه تمام‌تر سنجه و با هم مقایسه می‌کردم و سعی می‌کردم در این راه تمام پیش قضاوت‌هایم را خنثی کنم که یک ساعت دیگر هم گذشت و به نتیجه خاصی برای انتخاب نرسیدم هر چند با احتساب قیمت دلار در همان لحظه استطاعت و توانایی مالی تهیه هیچ یک را نداشتم.

زنگ زدم از یکی از دوستانم که دستش در کارست، قیمت لحظه‌ای هندوانه را بپرسم و با یک آب هندوانه خنک و لذیذ خودم را مشعوف کنم.

تابستان شما چگونه گذشت ؟

راس ساعت ۲ و ۷ دقیقه بعداز ظهر یک‌شنبه قیمت یک کیلو هندوانه ۱۳ هزار و دویست تومان بود.

۱۳و دویست را بر ۷ روز هفته به حساب روزی یک قاچ هندوانه تقسیم کردم و با نرخ رشد اقتصاد کشور دیدم سرمایه‌گذاری خوبی برای هفته می‌شود.

ساعت ۳ شده بود که به سر کوچه رسیدم. آقای هندوانه فروش بود بدون وانت سفید و بدون هندوانه های داخل وانت سفید.

یک کیسه حاوی سه عدد خیار پلاسیده را به قیمت ۱۳ هزار و دویست تومان به همراه یک لبخند ملیح سرشار از عشق و محبت بی‌ریا تقدیمم کرد.

در راه برگشت یکی از افراد محل که توی کار شیشه بود با نگاه گیرایش خیارها را به سمت خودش جذب کرد و در عرض سه ثانیه هر سه را نوش جان کرد.

گفتم کرونا! گفت معتادا نمی‌گیرن. به خانه که رسیدم به محض باز کردن در مادر هم مثل همیشه به دلسوزی و شفقتش با حجم زیادی از اتانول که از اسلحه آب فشان دستش به انتهای حلقم اسپری می شد به استقبالم آمد و با شربت ناب اخروی برای همیشه سیرابم فرمود.

پایان پیام

نویسنده: مهدا نخودی‌زاده

کد خبر : 172980 ساعت خبر : 4:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=172980
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات