توزیع قیر رایگان منجر به توزیع قیف رایگان می‌شود؟

توزیع قیر رایگان منجر به توزیع قیف رایگان می‌شود؟

به گزارش گلونی یکی از مصوبات جنجالی مجلس در روزهای اخیر توزیع قیر رایگان در بین یک عده بود. قرار بر این شد عده‌ای حواله قیر رایگان بگیرند و در مناطق محروم اقدام به فعالیت‌های عمرانی کنند.

اما حالا بخوانید از اینکه به احتمال یک درصد این افراد بخواهند قیرها را در بازار آزاد بفروشند.

توزیع قیر رایگان

تصور کنید. کنار خیابان دو تا خانم پشت یک میز ایستاده‌اند و روی میز چند کاسه قیر گذاشتند و با قاشق‌های یک‌بار مصرف به عابران پیاده تست قیر می‌دهند و می‌گویند: ببخشید می‌تونم چند لحظه وقت‌تون رو بگیرم؟ شما تا حالا قیرهای ما رو تست کردین؟ قبرهای ما از این قیرهای ساده نیست. مجلسیه.

به نظر شما همین اقدام مجلس باعث ایجاد سلاطین قیر جدید نمی‌شود؟ اگر سلطان قیر جدیدی شکل گرفت چه کسی پاسخگو است؟ چطور باید او را پیدا کرد؟

ما در زیر راه‌حلی را برای یافتن سلطان قیر ارائه کردیم که خواندنش خالی از لطف نیست.

ببینید طرف آمده در بازار و همه قیرها را فروخته. کاری هم نداریم که این قیرها را از کجا آورده و چه کسی اجازه خرید این میزان از قیر را به او داده. اصلا کلا ماجرای قیر را فراموش کنید.

برای پیدا کردن سلطان قیر باید از جای دیگری شروع کنیم. آن هم قیف است. بله. قیف.

از قدیم همیشه قیر و قیف با هم بودند. پس برای یافتن سلطان قیر باید برویم سلطان قیف را پیدا کنیم. یا نگاه کنیم به بازار ببینیم چه کسی در حال خریدن قیف‌های زیاد است.

اگر را بازداشت کنیم و نام خانوادگی‌اش را بپرسیم به احتمال زیاد او خود آقای … است. پس رد قیف‌ها را بزنید.

در کشور ما یک بار سلطان قیف هست، سلطان قیر نیست و یک بار سلطان قیر هست و سلطان قیف نیست. یک بار هم که هردو هستند آن کسی که اجازه سلطان شدن به آن‌ها داده است، نیست.

او هیچ وقت نیست. هیچوقت بازداشت نمی‌شود. هیچوقت محاکمه نمی‌شود. فقط از قیر به قیف و از قیف به چیزهای دیگر می‌رود و این و آن را سلطان می‌کند.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 170018 ساعت خبر : 9:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=170018
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات