تیزر جدید سریال آقازاده رونمایی شد

تیزر جدید سریال آقازاده رونمایی شد

در آستانه پخش قسمت هشتم «آقازاده» از تیزر جدید این سریال رونمایی شد.

به گزارش گلونی این سریال پس از پخش ۷ قسمت، با انتشار تیزری جدید مخاطبان را آماده تغییر فضا و حال و هوای سریال کرده است.

قسمت هشتم «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا جمعه ۲۴ مرداد ماه از وی‌اودی‌های فیلیمو و نماوا پخش می‌شود.

تیزر جدید سریال آقازاده

سایر ویدیوها در نماشای گلونی

بازیگران این سریال عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، احسان امانی، مجید اسماعیلی، اکبر رحمتی، امید محمدنژاد و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی و با معرفی پردیس پورعابدینی.

«آقازاده» همچنین از سایت سلام سینما و شنبه ها نیز به صورت دی وی دی قابل تماشا است.

درباره سریال آقازاده

آقازاده سریالی درام، عاشقانه و اجتماعی با هنرنمایی امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی، با معرفی پردیس پورعابدینی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا محصول سال ۱۳۹۸ کشور ایران است.

آقازاده درامی عاشقانه است که به موضوعات چالش برانگیز اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیز می پردازد و قصه‌ای معمایی، پر التهاب و جذاب را روایت می کند.

در خلاصه این سریال می‌خوانیم:

سریال «آقازاده» در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری (امیر آقایی) است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مامور به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است البته با خصوصیاتی کاملا مخالف تلاش می کند تا دست نیما را رو کند.

برای تماشای آنلاین سریال آقازه اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 171921 ساعت خبر : 12:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=171921
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات