خرید بورس چگونه است؟

خرید بورس چگونه است؟

به گزارش گلونی دانستن در مورد بورس و الفبای حضور در این بازار پرسود یکی از نیازهای جامعه امروز است که ما در یک مجموعه مطالب می‌خواهیم به کلیدواژه‌های بورس اوراق بهادار کشور بپردازیم.

خرید بورس چگونه است؟

افراد حاضر در یک جامعه همواره به دنبال افزایش ثروت خود هستند و در این راستا به دنبال بررسی فرصت‌های پیش رو بوده با از این طریق بتوانند خود را از کاهش ارزش پول ایمن کنند و بتوانند رفاه و آسایش اقتصادی خود را افزایش دهند.

در تمامی جوامع، بورس به عنوان یک ابزار مفید و جذاب در جهت نیل به هدف فوق است.

در ایران نیز این موضوع صادق بوده و به تدریج افراد حاضر در جامعه به اهمیت این موضوع بیش از پیش پی می‌برند.

مبتدیان و کسانی که تازه وارد این بازار متلاطم می‌شوند باید به یاد داشته باشند که بورس هم می‌تواند سودهای آن‌چنانی برای شما به دنبال داشته باشد و هم ضررهای هنگفتی را به شما تحمیل کند.

شاید در گوشه و کنار و در دنیای اینترنت روش‌های بسیاری برای کسب سود در این بازار دیده باشید، اما هیچ‌کس از راه‌های ضرر کردن و یا ضرر نکردن صحبت نمی‌کند.

بهترین کار برای کسانی که تازه وارد این بازار می‌شوند، استفاده از راهنمایی‌های یک مشاور با تجربه است.

مشاوری مسلط به این حوزه، می‌تواند کلید موفقیت هر کسی در این بازار باشد. البته کسی که خودش در گرداب ضرر گیرکرده است، مشاور خوبی برای شما نخواهد بود.

برای شروع سرمایه‌گذاری و خرید سهام در بورس می‌توانید با خرید نمادهای عرضه اولیه شروع کنید.

خرید این نمادها معمولاً ریسکی نداشته و شما در چند روز ابتدایی سود خواهید کرد. با خرید عرضه اولیه‌ها می‌توانید کار با پلتفرم‌های مختلف را نیز امتحان نموده و در آن‌ها تجربه کسب کنید.

روش های خرید سهام در بورس

  • خرید آنلاین
  • خرید اینترنتی
  • خرید تلفنی
  • خرید حضوری

همین چند ماه پیش بود که با گران شدن دلار و سکه و ارز و طلا ناگهان بورس مورد توجه مردم قرار گرفت.

به دلیل مشکلات اقتصادی سنگینی که کشور با آن روبه‌رو شد پول مردم در بانک‌ها روزبه‌روز بی‌ارزش‌تر می‌شد و در مقابل افرادی که پول‌شان در بورس بود ناگهان به سود چشمگیری دست یافتند.

همین دلیل کافی بود تا سیل مردم به سوی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و کارگزاری‌ها جهت ثبت‌نام برای کد بورسی روانه شود.

ملت از پیر و جوان و زن و مرد جلوی دفاتر پیشخوان صف کشیدند تا وارد بازار بورس شوند و پول‌های خود را به جای پس‌انداز در بانک‌ها، در این آوردگاه اقتصادی سرمایه‌گذاری کنند.

نتیجه هم این شد که افراد فعال در بازار بورس در عرض دو ماه از یک میلیون نفر به پنج میلیون نفر افزایش یافت.

این پایان ماجرا نبود. حالا حدود ۴ میلیون نفر جدید وارد بورس شده بودند که هیچ اطلاعاتی از این بازار نداشتند. آن‌ها حتا با کلیدواژه‌ها، عبارت‌های پرکاربرد و کلمات کاربردی این بازار هم آشنا نبودند. درنتیجه نیاز به آموزش این مباحث به شدت احساس می‌شد.

حالا ما هم در پایگاه خبری گلونی برای افزایش آگاهی مخاطبان از این بازار پرسروصدا مطالبی مختصر و مفید و به زبان ساده را منتشر می‌کنیم تا به آگاهی بیشتر مردم منتج شود.

سایر مطالب آموزشی پایگاه خبری گلونی در مورد بورس را اینجا ببینید و بخوانید.

پایان پیام

کد خبر : 172835 ساعت خبر : 7:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=172835
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات