روز سوم آتش سوزی در طرهان کوهدشت؛ آتش به زیرتنگه و پشت‌تنگه سیاب رسید

روز سوم آتش سوزی در طرهان کوهدشت؛ آتش به زیرتنگه و پشت‌تنگه سیاب رسید

به گزارش گلونی آتش‌سوزی در ۱۰ مرداد ادامه داشت:

تا ساعت ۱۵/۳۰: نیروهای مردمی و محیط زیست در منطقه هستند و دود، ناشی از درختانی است مثل بادام وحشی که سوخته‌اند و همچنان دود می‌کنند. گزارش تا ساعت ۱۵ و سی دقیقه از منطقه گراب این است که دود ناشی از آتش در روزهای گذشته در منطقه هست و اگر آتش‌سوزی اتفاق بیفتد نیروها به سرعت اقدام می‌کنند.

تا ساعت ۱۶/۳۰: چند گروه مردمی و دولتی مشغول خاموش کردن آتش در ارتفاعات وزکور، تنگه ذوالفقار، چله‌بان، گاچال و… هستند. مهار آتش در زیرتنگه و پشت‌‌تنگه سیاب ادامه دارد. مشکل اساسی از کنده‌های سوخته است.

تا ساعت ۱۷: آتش پشت تنگ سیاب مسیر روستای ملک علی کاملا مهار شده و اعضای انجمن آوای اردیبهشت، هیئت کوهنوردی و باشگاه کوهنوردی هنجس و نیروهای بسیج در حال حفظ و نگهداری مناطق خاموش شده هستند.

روز سوم آتش سوزی در طرهان کوهدشت

نماشای گلونی را دنبال کنید

شیرزاد نجفی شامگاه پنجشنبه ۹ مرداد با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در این منطقه تا ساعت سه بامداد روز پنجشنبه اطفاء شده بود، بیان کرد: به گواه افراد محلی و بر اساس گزارشات واصله، جای بسی تاسف دارد که بطور کاملا مشکوک و عامدانه، مجددا ساعاتی بعد در نقاط مختلفی در همان منطقه، آتش بصورت کاملا عمدی شعله ور می‌شود.

وی افزود: پس از تحقیقات محلی و عملیات ضربتی موفق شدیم افرادی که به‌ صورت عمدی، دست به این کار زده بودند را دستگیر و توسط مقامات انتظامی بازداشت نمائیم که البته تحقیقات توسط مراجع ذی‌صلاح ادامه دارد و نتیجه نهایی آن پس از مشخص شدن، متعاقبا اعلام خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 170205 ساعت خبر : 4:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=170205
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات