عامل اصلی لو رفتن سؤالات کنکور بیمار مبتلا به کرونا بود

عامل اصلی لو رفتن سؤالات کنکور بیمار مبتلا به کرونا بود

به گزارش گلونی بالاخره بعد از کشمکش‌ها و تغییرات متعدد، آزمون کنکور سراسری سال ۹۹ در روزهای منتهی به پایان مرداد ماه برگزار می‌گردد.

اولین گروه آزمایشی شرکت کننده، گروه هنر بود که در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹ در جلسه آزمون حاضر شدند که به نوعی دست‌گرمی بودند برای سایر گروه‌ها.

زیرا کنکور امسال با سال‌های قبل تفاوت‌های خاصی داشت و اگر گروهی زودتر در جلسه حاضر باشند به سایرین کمک می‌کنند که اوضاع و احوال شرایط آزمون خودشان را ارزیابی کنند.

از جمله تفاوت‌هایی که می‌توان به آن مورد اشاره نمود این است که امسال برگزار کنندگان آزمون از شرکت‌کنندگانش بیشتر متحمل سختی و رنج شدند.

زیرا امسال علاوه بر رعایت پروتکل‌های امنیتی برای لو نرفتن سؤالات باید کلی پروتکل بهداشتی را نیز رعایت می‌گردید تا سلامت شرکت‌کنندگان به خطر نیفتد.

لو رفتن سؤالات

از دیگر مصائبی که بر سر راه برگزار کنندگان کنکور بود، شناسایی عامل اصلی لو رفتن سؤالات بود.

در واقع لو رفتن سؤالات همواره امری اجتناب‌ناپذیر است و به هیچ وجه قابل کنترل نیست.

در این چندین سال نیز که از عمر برگزاری کنکور می‌گذرد برگزار کنندگان انرژی ذهنی خود را صرف شناسایی «عامل اصلی» لو رفتن سؤالات می‌کنند، نه جلوگیری از لو رفتن سؤالات!

اما تفاوت اصلی امسال با سال‌های قبل این بود که سؤالات گروه آزمایشی هنر را یک بیمار مبتلا به کرونا لو داده است.

ماجرا از این قرار است که یک بیمار کرونایی قبل از جلسه آزمون شناسایی و دستگیر می‌شود و او را به مکانی ایزوله برای انجام آزمونش هدایت می‌کنند.

اما از آنجا که برگزار کنندگان اصلاً تصورش را هم نمی‌کردند که بیمار کرونایی در همان شرایط بیماری، نای انجام آزمون را داشته باشد چه برسد به لو دادن سؤالات، او را به حال خودش رها می‌کنند و از این جهت فرد مذکور سؤلات را لو می‌دهد.

پایان پیام

نویسنده: بهاره حاصلیان

کد خبر : 173683 ساعت خبر : 1:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=173683
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات