فیلم مستند آواز خدا در تارنمای هاشور

فیلم مستند «آواز خدا» در تارنمای هاشور

 فیلم مستند «آواز خدا» ساخته عارف محمدی پس از شرکت در چندین فستیوال بین‌الملی و اکران‌های موفق در شهرهای مختلف کانادا -آمریکا و اروپا  هم اکنون از طریق سایت اینترنتی هاشور در دسترس عموم علاقمندان قرار گرفته است.

به گزارش گلونی «آواز خدا» داستان پیرترین تنبورنواز ایران سید قدمیار حسینی است که در سن ۱۲۰ سالگی در روستایی در کرمانشاه  درگذشت.

فیلم برای ساعتی بیننده را از هیاهوی دنیای ماشینی رها کرده و به دنیایی پر از آرامش و معنا دعوت می‌کند.

فیلمساز در پی آشنایی با  قدمیار سفری به زادگاه و آرامگاه او می‌کند که منجر به سیری در کشف راز و رمزتنبور، سازی با قدمتی چند هزارساله می‌شود و تنبورنوازانی که در پی آن هستند تا پیام صلح خود را به مردم جهان برسانند.

«آواز خدا» در فستیوال‌هایی متعددی همچون جشنواره جهانی مونترآل به نمایش درآمد و جوایز متعددی همچون بهترین مستند در جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو و رسانه‌های قومی کانادا را کسب کرد.

 

View this post on Instagram

 

سرانجام مستند آواز خدا در دسترس عموم علاقمندان قرار گرفت . به سایت حرفه ای و معتبر ویمیو به آدرس زیر مراجعه کنید . با اجاره یا خرید فیلم و معرفی آن به دوستانتان از این فیلم حمایت کنید. Vimeo.com/ondemand/songofgod برای تهیه این فیلم زحمات و هزینه زیادی شده است. استقبال شما و رعایت حقوق قانونی فیلم و کپی نکردن آن موثرترین کمک شما به این کار مستقل می باشد . برای مشاهده لینک خرید فیلم به پرو فایل من هم میتوانید رجوع کنید. هر سوال و درخواستی داشتید پیام مستقیم ارسال کنید . با مهر و ارادت #songofgod #tanbur#تنبور #یارسان #اهلحق

A post shared by Aref Mohammadi (@arefnewwave) on

جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مونترآل جشنواره‌ای است که در سال ۱۹۷۷ در مونترآل بنیان‌گذاری شد و یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم کانادا است. این جشنواره به‌صورت سالانه در پایان ماه اوت برگزار می‌شود.

این جشنواره قدیمی‌ترین جشنوارهٔ فیلم در آمریکای شمالی نیز می‌باشد. جشنوارهٔ فیلم مونترآل یکی از جشنواره‌های مورد تأیید انجمن تهیه‌کنندگان جهانی فیلم (FIAPF، فیاپف) به‌شمار می‌رود.

پایان پیام

کد خبر : 170494 ساعت خبر : 3:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=170494
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات