کاهش محسوس مبتلایان به کرونا در روسیه؛ ۵۷۶۵ مبتلا و ۷۷ قربانی

کاهش محسوس مبتلایان به کرونا در روسیه؛ ۵۷۶۵ مبتلا و ۷۷ قربانی

در یک روز اخیر در روسیه ۷۷ نفر به خاطر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند این درحالی است که ۵۷۶۵ نفر دیگر هم به ویروس مبتلا شدند.

به گزارش گلونی و به نقل از سرویس  ترجمه شفقنا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به پایین تر حد خود در چند ماه اخیر رسید.

ستاد مبارزه با ویروس کرونا در روسیه اعلام کرد که در یک روز اخیر ۵۷۶۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده اند تا شمار مبتلایان به بیش از ۸۱۲ هزار نفر برسد.

کاهش محسوس مبتلایان به کرونا در روسیه

و اما در یک روز اخیر ۷۷ نفر دیگر قربانی ویروس کرونا شدند این درحالی است که در روز قبل تر ۱۴۶ نفر به خاطر ویروس جان خود را از دست داده اند و این  کاهش محسوس  آمار را نشان می دهد.

و اما در یک روز اخیر ۳۱۱۰ نفر دیگر از مبتلایان بهبود یافتند تا شمار بهبود یافتگان به ۶۰۰ هزار و ۲۵۰ افزایش پیدا کند.

روسیه بعد از آمریکا، برزیل و هند بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را در سراسر جهان دارد.

کروناویروس‌ها (نام علمی: Coronaviruses) خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعهٔ کروناویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود.

کروناویروس‌ها در دههٔ ۱۹۶۰ کشف شدند و مطالعه بر روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت.

این ویروس به‌طور طبیعی در پستانداران و پرندگان شیوع پیدا می‌کند، با این حال تاکنون هفت کروناویروس منتقل شده به انسان، کشف شده‌ است.

آخرین نوع آن‌ها، کروناویروس سندرم حاد تنفسی ۲ (SARS-CoV-2)، در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین با همه‌گیری در انسان شیوع پیدا کرد. کرونا ویروس پس از مدت کوتاهی تمام جهان را درگیر کرد.

پایان پیام

کد خبر : 169842 ساعت خبر : 4:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=169842
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات