کتاب روزنامه نگاری برند چاپ شد

کتاب روزنامه نگاری برند چاپ شد

کتاب «روزنامه‌نگاری برند» نوشته اندی بول با ترجمه مریم چهاربالشی و محسن ایلچی توسط انتشارات ثانیه منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش گلونی کتاب «روزنامه‌نگاری برند» نوشته اندی بول به‌تازگی با ترجمه مریم چهاربالشی و محسن ایلچی توسط انتشارات ثانیه منتشر و راهی بازار نشر شده است.

روزنامه‌نگاری برند، اولین‌کتاب درسی اختصاصی طراحی‌شده برای دوره‌های دانشگاه و اولین راهنمای عملی برای به‌کارگیری روزنامه‌نگاری برند و ترکیبی از درون‌مایه‌های روابط‌عمومی استراتژیک و ارتباطات بازاریابی است.

چگونگی به‌کارگیری روزنامه‌نگاری برند از جمله مواردی است که نویسنده در این ‌کتاب تشریح کرده است.

همه سازمان‌ها، از انواع مختلف شرکت‌هایی که کسب و کار B۲B یا B۲C دارند تا سازمان‌های دولتی و کمیته‌های تخصصی و حتی خیریه‌ها به ‌روزنامه‌نگاری برند نیاز دارند.

کتاب روزنامه نگاری برند چاپ شد

خرید کلیک کتاب

این‌کتاب همچنین به مخاطبش می‌آموزد چگونه می‌تواند از روزنامه‌نگاری برند برای تحقق اهداف‌تان بهره بگیرد و همچنین به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا چگونه می‌تواند موفق عمل کند.

مطالب کتاب «روزنامه‌نگاری برند» برای استفاده روزنامه‌نگاران، برای برندها و کسانی که با برندها کار می‌کنند از جمله فعالان حوزه مدیریت برند، بازاریابی، روابط‌عمومی، ارتباطات و خدمات مشتریان در نظر گرفته شده است.

نویسنده این‌کتاب همچنین به روزنامه‌نگاران می‌آموزد چگونه آن‌چه را آموخته‌اند یا در حالی یادگیری‌اش هستند، در یک سازمان و فضای غیررسانه‌ای به کار بگیرند.

آموزش این‌که هر سازمان غیررسانه‌ای، چگونه می‌تواند تبدیل به یک رسانه شود،‌ از دیگر مسائلی است که اندی بول در کتاب به آن‌ها پرداخته است.

نویسنده کتاب پیش رو، ۹۰ موردنگاری از سازمان‌های مختلف تجاری، خیریه، انجمن و نهادهای عمومی و … گردآوری کرده و سخنان خود را با اتکا به این‌موارد تشریح کرده است.

این‌کتاب با ۳۱۸ صفحه و قیمت ۳۸ هزار تومان منتشر شده است.

کتاب‌هاش نشر ثانیه کتاب‌های مرجع و منبع در این زمینه هستند.

پایان پیام

کد خبر : 169649 ساعت خبر : 2:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=169649
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات