کتاب سه دقیقه در قیامت از آن دنیا حرف می‌زند؛ از تجربه‌ای عمیق و منحصر به فرد

به گزارش گلونی دنیای پس از مرگ یکی از بزرگترین ابهامات بشر بوده که هنوز هم هیچ اطلاعات روشن و شفافی از آن در دسترس نیست. ابهاماتی که شاید این کتاب سه دقیقه بتواند گوشه‌ای از آن را برطرف کند.

کتاب سه دقیقه در قیامت از آن دنیا حرف می‌زند

کتاب سه دقیقه در قیامت ماجرای رزمنده ایرانی است که براثر یک اتفاق به مدت سه دقیقه می‌میرد و با احیای قلبی به زندگی برمی‌گردد. او در آن دقایق کوتاه شاهد عجیب‌ترین و خارق‌العاده‌ترین اتفاقاتی است که تا به حال کسی مشابه آن را تجربه نکرده است.

دنیای پس از مرگ چگونه است؟ حساب و کتاب در آن دنیا چه شکلی است؟ انسان بعد از مرگ کجا می‌رود؟ آیا از حال و احوال نزدیکانش در این دنیا مطلع است؟ پاسخ این سوالات و ده‌ها سوال دیگر را شاید بتوان لابه‌لای خطوط این کتاب پیدا کرد.

این کتاب حجم کمی دارد و به همین خاطر شاید بتوان اسم آن را به «قیامت در سه دقیقه» نیز تغییر داد اما همین سه دقیقه برای خودش قیامت می‌کنند.

افراد بسیاری پس از مطالعه این کتاب متحول شدند و دیدشان نسبت به زندگی، رفتار با دیگران، کار و… تغییر کرده است. این کتاب نشان می‌دهد که اقدامات ما در این دنیا مو به‌ مو در آن دنیا حساب و کتاب می‌شود رو کوچکترین رفتار بدی که داشتیم می‌تواند عاقبت ما را دگرگون کند.

شاید پس از خواندن این کتاب در راستی آزمایی و صداقت آن شک کنید و باورش برایتان سخت باشد اما هرگز نمی‌توانید کتمان کنید که این کتاب شما را به فکر فرو برده است. نمی‌توانید کتمان کنید که در هنگام خواندن این کتاب بارها و بارها به کارهای خوب و بدی که انجام دادید فکر نمی‌کردید.

این کتاب را انتشارات شهید ابراهیم هادی در ۹۶ صفحه منتشر کرده است که نام راوی آن به خواست خودش منتشر نشده است.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 171093 ساعت خبر : 3:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=171093
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات