آخرین اخبار از مسی و بارسلونا را اینجا بخوانید

آخرین اخبار از مسی و بارسلونا را اینجا بخوانید

به گزارش گلونی لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا امسال ساز جدایی کوک کرده و گویا این تو بمیری‌ها از آن تو بمیری‌ها نیست.

از سال ۲۰۰۵ که مسی وارد جمع آبی اناری‌ها شد تا امروز همیشه قراردادش تمدید می‌شد. بهتر بخواهیم بگوییم همیشه مدیران باشگاه با مسی راه می‌آمدند تا یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان را در تیم خود داشته باشند.

آخرین اخبار از مسی و بارسلونا

 همیشه هم نتیجه‌اش را می‌دیدند و به موفقیت‌های بسیاری دست می‌یافتند. اما امسال رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا گویا خیلی نمی‌خواهد به مسی رو بدهد و علاقه‌ی زیادی به حضور او در تیمش ندارد.

مسی هم ساز جدایی کوک کرده و با آنکه تا سال ۲۰۲۱ با این باشگاه قرارداد دارد اما می‌گوید الا و بلا من می‌خواهم از بارسا بروم.

مسی می‌داند که با این همه دبدبه و کبکبه اگر در بارسا بماند به احتمال زیاد توسط رونالد کومان نیمکت‌نشین خواهد شد و یک سال سخت را در پیش دارد.

برای همین پایش را کرده در یک کفش و می‌خواهد از بارسا جدا شود. حتا در تست PCR بازیکنان بارسلونا که امروز برگزار شد هم شرکت نکرد تا بگوید روی تصمیمش جدی است.

اما از آن سو مدیر باشگاه بارسلونا خوسپ ماریا بارتومئو نمی‌خواهد مسی را از دست بدهد.

رئیس باشگاه می‌داند ماندن مسی به نیمکت‌نشینی او منجر می‌شود اما این نکته را هم خوب می‌داند که جدا شدن مسی باعث قوی شدن یک رقیب جدی مانند منچسترسیتی یا یوونتوس یا پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

منچسترسیتی از بین تیم‌های دیگر گزینه جدی‌تری برای جذب فوق ستاره آرژانتینی است. چون هم ثروت بیشتری دارد و هم مربی تیمش پپ گواردیولا است. مربی محبوب لیونل مسی.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا بارسلونا مسی را شکست می‌دهد یا مسی در پیراهن یک تیم دیگر بارسلونا را شکست می‌دهد.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 174976 ساعت خبر : 7:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=174976
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات