اکران آنلاین فیلم بنفشه آفریقایی

اکران آنلاین فیلم بنفشه آفریقایی

به گزارش گلونی فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی به طور آنلاین اکران می‌شود.

روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور ماه ۹۹ فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی به طور آنلاین در وی‌اودی‌ها اکران می‌شود.

برای خرید بلیت و مشاهده فیلم به وب‌سایت فیلیمو مراجعه کنید.

بنفشه آفریقایی فیلمی به کارگردانی مونا زندی حقیقی، نویسندگی حمیدرضا بابابیگی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

بازیگران بنفشه آفریقایی عبارتند از: فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، مهدی حسینی نیا، رویا جاویدنیا، ندا جبرائیلی و مریم شیرازی.

خلاصه داستان فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی:

شکوه به همراه همسر دومش رضا تصمیم می‌گیرند تا فریدون همسر سابقش که توسط فرزندانشان به خانه سالمندان سپرده شده‌است را به خانه خود بیاورند. این تصمیم اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه نفر رقم می‌زند.

در فاصله چند روز مانده به پخش آنلاین فیلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی مونا زندی‌حقیقی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع‌نوری در ایران، پخش این فیلم در آمریکا و کانادا نیز آغاز شد.

پخش بین‌المللی فیلم «بنفشه آفریقایی» که پیش از این در سی‌و هفتمین جشنواره فیلم فجر و چند جشنواره خارجی نمایش داده شده، برعهده dream lab films و Venera film است.

کارگردان درباره اینکه فیلم برگرفته از یک داستان واقعی ساخته شده است، اظهار کرد: کلیت فیلم درباره این است که خانمی همسر سابقش را به خانه خود که با همسر دیگری در آن زندگی می‌کند می‌آورد تا در خانه خودش از او نگهداری کند که این اتفاق برگرفته از یک داستان واقعی است.

مونا زندی حقیقی پیش از این، فیلم «عصر جمعه» را با بازی رویا نونهالی، هانیه توسلی و مهرداد صدیقیان کارگردانی کرده بود.

به‌گزین اخبار سینمای ایران و جهان را در بخش سینما و تئاتر پایگاه خبری گلونی دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 174968 ساعت خبر : 6:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=174968
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات