حکم فرد هتاک به مردم مازندران صادر شد؛ حکمی که مازندران را لرزاند

حکم فرد هتاک به مردم مازندران صادر شد؛ حکمی که مازندران را لرزاند

به گزارش گلونی رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به صدور حکم محکومیت فرد هتاک به مردم مازندران، گفت: در پی انتشار کلیپی در اواسط هفته گذشته در فضای مجازی مبنی بر توهین به مردم مازندران با رصد نیروهای اطلاعاتی، عامل هتاکی بازداشت و پس از پیگیری‌های متعدد دستگیر و متهم جهت رسیدگی به جرم ارتکابی تحویل مراجع قضایی استان گردید.

دادگستری مازندران فرد هتاک به مردم مازندران را به سه سال حبس، ۱۴۸ ضربه شلاق تعزیری، مجازات تکمیلی منع اقامت و تردد در استان‌های ساحلی شمال کشور و اقامت اجباری در مناطق محروم به مدت ۲ سال محکوم کرد.

شما هم حس کردید؟ لرزش را می‌گویم. لرزشی که بر اندام افراد نادان افتاد. همان‌هایی که می‌خواستند با هر ‌روشی فالور بگیرند.

اما فراموش کرده‌اند عزت اقوام ایرانی و مردم این سرزمین هیچ‌وقت از بین نمی‌رود.

خیلی‌ها در مورد حرکت ناپسند آن مرد جوان صحبت کردند و حالا هم در حال صحبت در مورد حکم او هستند.

برخی این حکم را کم می‌دانند و می‌گویند خیلی خیلی سنگین‌تر باید با او برخورد می‌شد و برخی هم معتقدند قوه قضائیه با این حکم سر این جوان را برید تا درس عبرتی باشد برای دیگران.

آن‌ها می‌گویند چطور دزدان اقتصادی و اختلاس‌گران مالی را اینقدر سریع دستگیر محاکمه و مجازات نمی‌کنند؟

خب اینکه چرا با مفاسد اقتصادی اینقدر سریع برخورد نمی‌شود هم یک نقد وارد است و هم دلایل بسیاری دارد. اما این دلیل نمی‌شود که با این موارد برخورد جدی صورت نگیرد.

اگر با این احکام بازدارنده تا حدودی جلوی حواشی زشت فضای مجازی گرفته شود دو سر برد است. چرا؟

چون از یک طرف مردم در این فضا احساس آرامش بیشتری دارند و هم از طرفی آن‌ها که مدام دنبال بهانه هستند تا فضای مجازی را مسدود کنند، دست‌شان خالی می‌ماند.

پس در چنین مواردی که حرف و حدیث بسیار است سکوت کنیم بهتر است.

پایان پیام

کد خبر : 176236 ساعت خبر : 6:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=176236
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات