اسپری فلفل از کجا بخریم و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اسپری فلفل از کجا بخریم و چگونه از آن استفاده کنیم؟

به گزارش گلونی یکی از پربازدیدترین مطالب اینترنت همین اسپری فلفل را از کجا بخریم است که خیلی‌ها در فضای وب جست‌وجو می‌کنند.

این موضوع نشان می‌دهد که خیلی‌ها به دنبال خرید اسپری فلفل یا شوکر هستند.

حالا یا برای دفاع از خود در برابر مزاحمین و سارقین و زورگویان یا برای ایجاد مزاحمت برای دیگران و سرقت و زورگویی و…

شاید شما هم بدتان نیاید که یکی از این اسپری‌های فلفل در کیف، کوله یا خودروی خود داشته باشید تا به محض تهدید شدن توسط مزاحمین از آن استفاده کنید.

قیمت اسپری فلفل هم زیاد نیست و هزینه ۲۰۰ هزار تومانی برای خرید آن به از دست دادن گوشی موبایل چند میلیونی‌مان می‌ارزد.

فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کند. می‌خریم و می‌اندازیم گوشه کیف‌مان تا در مواقع لزوم از آن در برابر سارقین و خفت‌گیرها دفاع کنیم.

مخصوصاً این روزها که سرقت و خفت‌گیری به شدت زیاد شده است و اگر خدای ناکرده تلفن همراه ما سرقت شود با توجه به تورم و گرانی دیگر مشابه آن را نمی‌توانیم تهیه کنیم.

اسپری فلفل از کجا بخریم

اما این تمام ماجرا نیست. آگاه باشید که خرید و فروش، حمل و استفاده از اسپری فلفل در کشور ما جرم محسوب می‌شود.

ما به شما این هشدار را می‌دهیم که اسپری فلفل حکم سلاح سرد را دارد و مجازات حمل و نگهداری و استفاده از اسپری فلفل با مجازات حمل سلاح سرد برابر است. یعنی حمل آن حدود ۶ ماه تا یک سال حبس دارد.

اما شاید بپرسید در این شرایط که تامین امنیت در برابر سارقین کار دشواری است چرا باید چنین وسیله کاربردی و دفاعی خوبی ممنوع باشد؟

اتفاقا ممنوعیت حمل اسپری فلفل در راستای همین تامین امنیت است چرا که اگر حمل و نگهداری اسپری فلفل آزاد باشد پلیس هنگام کشف آن در وسایل سارقین نمی‌تواند آن‌ها را شناسایی و دستگیر کند. چون همه می‌گویند برای دفاع از خود خریداری کردیم.

پس اگر شما هم در عبارت اسپری فلفل از کجا بخرم را در گوگل سرچ کردید و به این مطلب رسیدید حواس‌تان باشد که می‌خواهید یک سلاح سرد را خریداری کنید. از ما گفتن بود.

پایان پیام

کد خبر : 178020 ساعت خبر : 1:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=178020
اشتراک در نظرات
اطلاع از
7 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خرید اسپری فلفل جرمه ولی سارقین گوشی به انواع سلاح های سرد و گرم مجهز هستند و آزادانه در شهر جولان میدن همین هفته گذشته گوشی ۱۰ میلیونی منو با استفاده از چاقو و زورگیری ازم زدن هیچ وسیله هم برای دفاع از خودم نداشتم

سلام من یاسین هستم و یک اسپري فلفل میخواستم

سلام دوست عزیز یک شوکر میخوم توجاده خفتم کردن

سلام در جواب آقای محمودی هم نوشتم این دلایل شما منطقی نیست به طور غیر مجاز میتونید تهیه کنید اما حمل یا نگهداری شوکر از ۳ ماه تا ۶ ماه حبس دارد.
اما اگر وکیل دادگستری ، پزشک ، اصلاحا کیفی ( حمل کننده طلا ) و…. باشید میتونید با مجوز تهیه کنید مثلا پدرم از طریق کانون وکلا پیگیری کرد هم شوکر و هم اسپری فلفل با مجوز گرفت.

سلام وقت بخیر؛بالاخره از کجا؟

سلام من احتیاج دارم به یک شوکر برقی شغلم راننده مسافرکشی میکنم برام احتیاج میشه چطور میتونم بخرم وبامجوز باشه

Last edited 2 سال پیش by M. M محمودی

سلام جناب
شغل پدرم وکیل دادگستری است و از طریق کانون وکلاء درخواست داد هم شوکر و هم اسپری فلفل با مجوز دادن در حضور ماموران نیروی انتظامی استفاده کرد ، گزارش را هم به دادستان فرستادن اما مجوز داشت کاملا قانونی بود اما این دلیل شما که احتیاج دارم اصلا منطقی نیست و با توجه به اطلاعاتی که من دارم به شما با مجوز نمی‌دهند بعد اگر به طور غیر مجاز حمل یا استفاده نمائید از ۶ ماه تا ۲ سال حبس دارد.