عذرخواهی فراستی یک کلاس درس بود

عذرخواهی فراستی یک کلاس درس بود

به گزارش گلونی پس از انتشار ویدیویی که در آن مسعود فراستی، منتقد مشهور سینما، مهمان برنامه کتاب باز شبکه نسیم بود و مقابل سروش صحت شروع کرد به شاهنامه خوانی، سیل عظیم انتقادات روانه او شد.

فراستی در آن ویدیو بارها و بارها شاهنامه را اشتباه خواند و همین موضوع باعث شد کاربران فضای مجازی او را مورد مواخذه قرار بدهند و بگویید کسی که آن همه ادعا دارد چرا چهار بیت شاهنامه را نمی‌تواند درست و بدون غلط بخواند؟

اما پس از دو روز فراستی دوباره به برنامه کتاب باز آمد و انفاق عجیبی را رقم زد.

او به شکلی خاضعانه اشتباه خود را پذیرفت و عذرخواهی کرد. کاری که از افراد معمولی هم انتظار نمی‌رود چه برسد به فراستی که در چشم خیلی‌ها یک مرد خودخواه و مغرور و مخالف‌خوان است.

عذرخواهی فراستی یک کلاس درس بود

سایر ویدیوها در نماشای گلونی 

اما این مرد خودخواه مغرور ناگهان ورق را برگرداند و تهدید را تبدیل به فرصت کرد.

بعد از عذرخواهی فراستی، به غیر از دشمنان قسم خورده او، خیلی‌ها از این رفتارش تمجید کردند و او را مورد ستایش قرار دادند.

فراستی منتقدی که در حوزه سینما هیچ حرف مخالفی را قبول ندارد و با تندترین الفاظ مخالفان خود را در هم می‌کوبد اما اینجا ناگهان تمام نقدها را پذیرفت و گفت که من مال این حوزه نبودم و نباید این اشتباه را مرتکب می‌شدم.

فراستی با این کارش یک درس بزرگ به مخاطبان خود داد. اینکه اگر در حوزه‌ای تخصص و دانش کافی ندارید نقدها را بپذیرید. اینکه نقد کردن کار بدی نیست. اینکه انتقاد می‌تواند سازنده باشد. اینکه نباید از نقد و انتقاد ناراحت شد.

فراستی و مخاطب اینبار جایشان عوض شده بود و فراستی به خوبی توانست نقدها را بشنود و بپذیرد. کاری که سال‌هاست آرزو دارد دیگران

در مقابل منتقدان انجام دهند.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 178492 ساعت خبر : 6:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=178492
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات