فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی و فروش ۷۶۶ میلیونی در یک ماه

فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی و فروش ۷۶۶ میلیونی در یک ماه

فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی، به کارگردانی مونا زندی حقیقی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری با فروش ۳۸ هزار و ۳۴۶ بلیت در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا به کار خود پایان داد.

به گزارش گلونی  روابط عمومی فیلیمو و نماوا، فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی که از روز سه شنبه ۱۱ شهریور وارد اکران آنلاین شد با گذشت۳۰ روز از اکران با مجموع فروش ۳۸هزار و ۳۴۶ بلیت فروخته شده در دو بستر وی او دی (فیلیمو و نماوا) به پایان اکران آنلاین خود رسید.

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، ندا جبرائیلی و رویا جاوید نیا بازی کردند که با فروش ۷۶۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی

این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که در آن جشنواره برای رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی فاطمه معتمد آریا و بهترین موسیقی متن با هنرمندی پیمان یزدانیان نامزد شده است.

همچنین سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا با فیلم‌‏های بی حسی موضعی، دوئت، هایلایت، ایستگاه اتمسفر، گیلدا و زن‏ها فرشته‏اند ۲ به کار خود ادامه می‌‏دهد که پیش از این فیلم ‏های خروج، زیر نظر، طلا، هفت و نیم، لتیان، خوب، بد جلف ۲ و … در این دو بستر به نمایش درآمده ‌اند.

فروش 766 میلیونی بنفشه آفریقایی در یک ماه

فاطمه سیمین معتمدآریا (زاده ۷ آبان ۱۳۴۰، تهران) بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

او در فیلم‌های کارگردانان نام‌آوری چون بهرام بیضایی، رخشان بنی‌اعتماد، بهمن فرمان‌آرا، ایرج طهماسب و محسن مخملباف بازی کرده و بازی او بارها مورد توجه و ستایش قرار گرفته ‌است.

آیین بزرگداشت فاطمه معتمدآریا در بهمن ۱۳۹۷ در افتتاحیه سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

در این برنامه که با حضور هنرمندان سینما در پردیس تئاتر تهران برگزار شد، همایون اسعدیان، علیرضا رییسیان و رضا کیانیان روی سن درباره این هنرمند سخن گفتند.

پایان پیام

کد خبر : 179129 ساعت خبر : 6:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=179129
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات