لغو جلسه سران قوا کار درستی بود

لغو جلسه سران قوا کار درستی بود

به گزارش گلونی پس از انتشار خبر لغو جلسه رئسای سه قوه از سوی رئیس‌جمهور انتقادها با این موضوع بالا گرفت.

رئیس‌جمهور به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا جلسه خود با رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس را لغو کرد. چراکه روز گذشته آقای قالیباف رئیس مجلس به دیدار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان رفته بود.

به همین علت جلسه سران قوا برای جلوگیری از انتقال ویروس احتمالی به رئیس‌جمهور لغو شد.

لغو جلسه سران قوا

به گفته دکتر مردانی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا، رئیس‌جمهور سن بالایی دارند و با مشکلات تنفسی و ریوی درگیر هستند و کوچکترین برخورد ایشان با ویروس کرونا تبعات جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

خلاصه که پس از انتشار این خبر موجی از انتقادها خشمگینانه از رییس‌جمهور در فضای مجازی منتشر شد و کاربران بسیاری می‌گفتند چرا این جلسه لغو شده است.

آن‌ها شهامت آقای قالیباف را با ترس و هراس آقای روحانی مقایسه می‌کردند و رییس مجلس را به خاطر این کار فردی مردمی قلمداد می‌کردند.

اما بیایید کمی منصفانه و با فاصله از هیجانات فضای مجازی به این ماجرا نگاه کنیم.

خارج از هربحثی و فقط در مورد ماجرای لغو جلسه سران قوا باید بگوییم حق با آقای روحانی است.

وقتی صبح تا شب و شب تا صبح به مردم اعلام می‌شود که اگر در اداره یا مهمانی و… با افراد مبتلا به کرونا برخورد داشتید حتما خود را در خانه قرنطینه کنید.

نه برای حفظ جان خود بلکه برای حفظ جان دیگران. چراکه ممکن است شما ناقل بی‌علامت باشید و دیگران را مبتلا کنید.

حالا آقای قالیباف نه مهمانی و اداره بلکه به بیمارستان کرونایی‌ها رفته و با بیماران مبتلا به کرونای شدید از نزدیک برخورد داشته است.

خب به نظرتان غیر منطقی است که این جلسه لغو شود؟ اگر لغو نمی‌شد با حرف‌های خود مسئولین در تناقض محض نبود؟ پس خیلی نباید به آقای روحانی خرده گرفت. او صرفاً به پروتکل‌های بهداشتی عمل کرد.

این متن و دفاع از آقای رئیس‌جمهور صرفا در موضوع لغو جلسه سران قوا نوشته شده است و نقدهای بی‌شمار دیگر در مورد خانه‌نشینی خود و اجبار مردم به رفتن سر کار و باز گذاشتن مسیر سفرهای تفریحی و… همچنان به قوت خود باقی است.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 179600 ساعت خبر : 7:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=179600
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات