کمک به آزادی زنان زندانی فقط با چند کلیک

کمک به آزادی زنان زندانی تنها با چند کلیک

به گزارش گلونی ایرنا نوشت: ۱۲۵ زن زندانی در میان ۳۸۰۹ زندانی جرایم غیرعمد در نیمه نخست سال جاری، از زندان آزاد و به محیط خانواده بازگشته‌اند.

این اتفاق با برگزاری آیین‌های گلریزان و پویش‌های مردمی رقم خورد و تا پایان شهریور تعداد ۳۶۸۴ زندانی مرد و ۱۲۵ محبوس زن با حمایت‌های اقشار مردمی از بند آزاد شدند.

هم اکنون اما هنوز ۱۹۷ زندانی زن جرائم غیرعمد و واجد شرایط آزادی در زندان‌های کشور هستند که هموطنان می‌توانند با واریز کمک‌های‌شان آنها را آزاد کنند.

کمک به آزادی زنان زندانی

سایر ویدیوها در نماشای گلونی 

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با برگزاری دور پنجم پویش ارمغان از عاشورا تا اربعین و با شعار «زندان جای مادران نیست» هموطنان را دعوت به حمایت از این آزادسازی‌ها می‌کند. حساب‌های ستاد دیه کشور که به ارمغان ۵ اختصاص دارد به شرح زیر است

۱- شماره حساب جاری ۰۱۰۵۷۳۸۶۸۱۰۰۰
۲- شماره کارت ۹۳۴۵-۹۹۰۳-۹۹۷۵-۶۰۳۷
۳- کد دستوری #۱۰۱۷۸۰ از طریق تلفن همراه با سیم کارت ایرانسل
۴- شماره شبا ستاد دیه
IR23 0170 0000 0010 5738 6810 00

شما هم می‌توانید در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کنید و در آزادی مادری از زندان شریک شوید.

مادری که در آرزوی دیدن فرزندان خود پشت میله‌های زندان به سر می‌برد، شب را به صبح می‌رساند و خبر ندارد کودکانش چطور خوابیده‌اند؛ و فرزندانی که در آن‌سوی دیوار زندان، چشم به راه او هستند.

کار خیر، مخصوصاً وقتی خوش‌حالی مادر و فرزندی را به همراه داشته باشد بسیار ارزشمند است.

با مبلغی که کمک می‌کنید مادری از بند رها می‌شود و می‌تواند بالای سر فرزندانش باشد.

کودکانی می‌توانند دوباره آرامش و شادی و خیالی آسوده را حس کنند. می‌توانند در آغوش مادر آرام بگیرند و تمام غم و غصه‌های گذشته را فراموش کنند.

با کمک به آزادی مادران از زندان می‌توانید آرامش را به کودکان منتظر برگردانید، آنها را از انتظاری زجرآور خلاص کنید و دوباره لبخند را بر لبان‌شان بنشانید.

پایان پیام

کد خبر : 178914 ساعت خبر : 1:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=178914
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات