آهنگ باران اثری از گروه راشن منتشر شد؛ این آهنگ را بشنوید و دانلود کنید

آهنگ باران اثری از گروه راشن منتشر شد؛ این آهنگ را بشنوید و دانلود کنید

به گزارش گلونی آهنگ باران اثری از گروه راشن منتشر شد.

برای دانلود این اثر کلیک کنید

قطعه جدید گروه موسیقی راشن به نام «باران» با صدای میثاق بارونی و علی سیاوش‌پوری منتشر شد.

این گروه بوشهری تازه‌ترین اثر خود را با شعری از معصومه رضایی زاده، آهنگسازی حمیدرضا ادیب، تنظیم سعید شمس و میکس و مستر ایمان احمدزاده در فضای رسمی منتشر کرد.

راشن بند تاکنون قطعات «فایز»، «دل دیوونه» و «برگرد» را به انتشار رسانده است.

گروه بوشهری راشن به خوانندگی میثاق بارونی و علی سیاوش‌پوری آهنگ «باران» را به تهیه‌کنندگی حبیب روشن روان به‌عنوان مدیر گروه منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید این قطعه که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است را بشنوید و درصورت تمایل دانلود کنید.

آهنگ باران اثری از گروه راشن

آهنگ باران اثری از گروه راشن منتشر شد؛ این آهنگ را بشنوید و دانلود کنید

از اساسی‌ترین معضلات پیش روی جامعه موسیقی، دانلود غیر قانونی آثار موسیقی و رعایت نکردن قانون کپی‌رایت است.

همان‌طور که پیداست، مانند هر تولید دیگری برای تولید یک اثر موسیقایی نیز هزینه و زمان صرف شده و صاحبان آثار باید قاِل به حقوق قابل پیگیری باشند

چرا برخی دوستان وقتی به مغازه می‌روند و اجناس روی قفسه را می‌بینند آن چیزی را که می‌پسندند را در سبد خرید گذاشته و بعد به صندوق جهت پرداخت مراجعه می‌کنند؟

چرا مثلا وقتی پنیر و ماست را سبد می‌گذارند اگر همانجا هوس پفک کرده باشند آن را در جیب مبارک نمی‌گذارند بدون پرداخت کردن؟! اصلا چه اشکالی دارد مگر از پفک خوششان نیامده؟

بله … نکته اینجاست که شمایی که به سایت‌های دانلود مراجعه می‌کنی و هر چی دم دستت آمد دانلود می‌کنی بدون اندکی فکر، این هم با آن پفک فرقی ندارد.

لطفا فرهنگ داشته باش و برای آن هنرمند نازنینی که دستش به تو نمی‌رسد ولی هنرش را دو دستی تقدیمت کرده احترام قائل باش. خرید آثار هنری، باعث حمایت از فرهنگ و هنر این سرزمین است.

پایان پیام

کد خبر : 183386 ساعت خبر : 3:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=183386
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات