دستگیری سه اکیپ شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات هشتاد پهلوی خرم آباد

سه اکیپ شکارچی غیر مجاز به تعداد شش نفر به همراه ادوات شکار در نیمه‌های شب دستگیر شدند.

دستگیری سه اکیپ شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات هشتاد پهلوی خرم آباد

به گزارش گلونی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از دستگیری سه اکیپ شکارچی غیر مجاز توسط یگان حفاطت اداره کل محیط زیست لرستان در ارتفاعات هشتاد پهلوی خرم آباد خبر داد.

مهرداد فتجی بیرانوند گفت: در پی گشت و کنترل شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در سطح حوزه استحفاظی و ارتفاعات هشتاد پهلو در خرم آباد سه اکیپ شکارچی غیر مجاز به تعداد شش نفر به همراه ادوات شکار در نیمه‌های شب دستگیر شدند.

فتحی بیرانوند اظهار داشت: از این شکارچیان که تعدادی از آنها از استانهای مجاور بودند لاشه سه راس گراز به همراه سه قبضه اسلحه گلوله زنی و جنگی، ۹۵ عدد فشنگ، مقدار ۱۰۰ گرم باروت فشنگ، سه دستگاه دوربین چشمی، شش عدد چراغ قوه و یک دستگاه پروژکتور کشف و ضبط گردید.

وی گفت: پرونده این متخلفین پس از بازجویی اولیه به مقامات قضایی ارجاع و ادوات کشف شده ار آنها به همراه دو خودرو که در امر شکار مورد استفاده قرا گرفته بودند تا صدور رای دادگاه توقیف شدند.

فتحی با اشاره به تلاش شبانه روزی محیط بانان در سراسر استان گفت: هیچ جای امنی در استان برای متخلفین وجود ندارد و برخورد قاطع با متخلفین شکار و صید صورت می گیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از تمامی دوست‌داران محیط زیست خواست هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه شبانه‌روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

ارتفاعات هشتاد پهلوی خرم آباد

این کوه که در جنوب غربی شهر خرم آباد قرار دارد با ارتفاع ۲۹۹۱ متر، مساحتی بالغ بر سه هزارهکتار و پوشش گیاهی متنوع زیستگاه جانوران بسیاری است و ﻧﻘﺶ ﺣﯿﺎﺗﯽ را در محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان خرم آباد و حتی استان لرستان ایفا می‌کند.

حداقل ارتفاع در این منطقه هزار متر و حداکثر ۲۸۰۰ متر از سطح دریاست.

پایان پیام

کد خبر : 184764 ساعت خبر : 12:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=184764
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات