توسکستان در آتش است؛ رسانه‌ها در ویسکانسین و میشیگان

آتش‌سوزی در جنگل‌های توسکستان

توسکستان در آتش است؛ رسانه‌ها در ویسکانسین و میشیگان

به گزارش گلونی مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان از وقوع آتش سوزی در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع چلچلی واقع در ارتفاعات جنگل توسکستان و اعزام نیروهای واکنش سریع قرارگاه کنترل حریق محیط زیست بهمراه امدادگران هلال احمر و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به منطقه جهت مهار آتش خبر داد‌.

 آتش‌سوزی در جنگل‌های توسکستان از عصر روز یک شنبه ۱۱ آبان‌ماه در ارتفاعات توسکستان با پوشش جنگلی به‌وقوع پیوسته است.

توسکستان در آتش

محمد رضا کنعانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان با اعلام این موضوع که تمهیدات و اقدامات فوریتی برای خاموش شدن سریع حریق در منطقه در حال انجام است افزود: جلسه اضطراری قرارگاه مرکزی پیشگیری و کنترل حریق‌‌های احتمالی تشکیل و هماهنگی‌های لازم و ضروری جهت اعزام نیروها و امدادگران هلال احمر و یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروهای مردمی انجام شده است.

کنعانی اظهار داشت: آتش‌سوزی در جنگل از ساعت ۱۶ عصر روز یکشنبه شروع شد و کانون حریق در منطقه پنبول چال (گجه) در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع چلچلی در ارتفاعات توسکستان است. با توجه به توپوگرافی مناطق کوهستانی جنگل و صعب العبور بودن محدوده آتش سوزی حسب دستور استاندار محترم و هماهنگی فرمانداری بالگردهای اطفاء حریق به این مناطق اعزام می‌شوند.

شایان ذکر است در حال حاضر نیروهای حاضر در منطقه جهت جلوگیری از گسترش آتش و عدم ابجاد خسارت‌های مادی بیشتر در حال کنترل و اطفا ء حریق هستند.

کنعانی ادامه داد: نیروهای واکنش سریع گرگان و بندرگز در کنار نیروهای قرارگاه مرکزی اداره و منطقه‌ای جهان نما در منطقه حضور دارند و نسبت به اطفاء حریق ادامه می‌دهند.

پایان پیام

کد خبر : 185768 ساعت خبر : 9:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=185768
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات