دانلود سریال نون خ با اینترنت نیم بها

دانلود سریال نون خ

به گزارش گلونی سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر بوده است. تاکنون دو فصل از این سریال از شبکه اول سیما به روی آنتن رفته و با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است.

سریال نون خ با حال و هوایی صمیمانه، زندگی مردمان کردنشین غرب کشور را به تصویر کشیده است.

قلم طنز امیر وفایی و قدرت شوخ‌طبعی فوق‌العاده خود سعید آقاخانی این سریال را به یکی از جذاب‌ترین سریال‌های تلویزیون تبدیل کرده.

طنزهای موقعیت و شوخی‌های کلامی نون خ زبانزد است و کلیپ‌های بسیاری از این سریال در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

یکی از همین کلیپ‌ها که می‌توان به جرات گفت میلیون‌ها بار در فضای مجازی بازنشر شد مربوط است به شباهت یکی از سکانس‌های نون خ به شمارش آرای انتخابات آمریکا که حتا پیج توئیتری منصوب به رابرت دنیرو هم آن را منتشر کرد.

دانلود فصل اول سریال نون خ

دانلود فصل دوم سریال نون خ

دانلود سریال نون خ

سایر ویدیوها در نماشای گلونی 

حالا خبر آمده که تصویربرداری فصل سوم سریال «نون خ» از اواسط مهر ۹۹ ماه در تهران آغاز شده و همچنان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

هر روز قبل از آغاز تصویربرداری با حضور پزشک و با دستگاه‌های پزشکی، تب و میزان اکسیژن خون عوامل و بازیگران بررسی می شود و همچنین همه عوامل پشت دوربین باید در هنگام حضور در لوکیشن از ماسک استفاده کنند.

سعید آقاخانی، اکبر عبدی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، شیدا یوسفی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال هستند.

فصل سوم سریال «نون.خ» در۱۶ قسمت  برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول سیما ساخته می‌شود.

عوامل این سریال عبارتند است:

کارگردان: سعید آقاخانی. تهیه‌کننده: مهدی فرجی، نویسنده: امیر وفایی، مدیر تولید: منصور غضنفری، دستیار یک کارگردان: محمد غفاری، مجری طرح: علی کریمی، مدیر برنامه‌ریزی: ساناز بصیر، ‌مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح گریم: بابک اسکندری، صدابردار: امیرعاشق حسینی، تدوینگر: امیرشیبان خاقانی، آهنگساز: صادق آزمند، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی‌نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی.

پایان پیام

کد خبر : 186856 ساعت خبر : 6:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=186856
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات