طالع بینی متولدین ۲۹ آبان؛ تغییرات بزرگ ایجاد کنید

به دیدن دوستان خود بروید

طالع بینی متولدین ۲۹ آبان؛ تغییرات بزرگ ایجاد کنید

تبریک می‌گویم شما امروز متولد شدید.

به گزارش گلونی وقت آن رسیده تغییرات بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید. پیشنهاد می‌کنیم در کلاس‌های آموزشی چگونه در زندگی خود تغییرات بزرگی ایجاد کنیم، شرکت کنید.

با شرکت در این کلاس‌ها و با کمک آموزش‌های خوب اساتید، شما یاد خواهید گرفت چگونه در زندگی خود تغییرات بزرگ ایجاد کنید.

خود من در کلاس‌های آموزشی چگونه در زندگی خود تغییرات بزرگی ایجاد کنیم، شرکت کردم و الان به لطف همین کلاس‌ها توانسته‌ام تغییرات بزرگی در زندگی خود ایجاد کنم.

پس در کلاس‌های آموزشی چگونه در زندگی خود تغییرات بزرگ ایجاد کنیم شرکت کنید و به راحتی در زندگی خود تغییرات بزرگ ایجاد کنید.

اخیراً یخچال خانه‌تان خالی شده است و همان‌طور که می‌دانید پر کردن یخچال بسیار کار سختی شده است.

طالع بینی متولدین ۲۹ آبان

پیشنهاد می‌کنیم یخچال‌تان را بفروشید. این کار باعث صرفه‌جویی در زندگی‌ شما می‌شود. وقتی یخچالی نباشد شما هم مجبور نیستید چیزی بخرید تا آن را پر کنید. تازه جای‌تان هم باز می‌شود. پول برق‌تان هم کمتر می‌شود.

بزوری برای شما مهمان می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم وقتی در خانه‌تان را زدند جواب‌شان را ندهید و وانمود کنید که از آنجا رفته‌اید. این کار شما را از مهمان‌داری نجات می‌دهد.

امشب حتما پنجره خانه‌تان را باز کنید. هر ده ثانیه یکبار یک لیوان آب نمک به بیرون بریزید. این کار را تا ساعت شش و بیست‌وچهار دقیقه صبح ادامه دهید. این کار باعث افزایش درآمد شما خواهد شد.

به دیدن دوستان خود بروید و آنها را کتک بزنید. این کار باعث قهر کردن آنها با شما می‌شود در نتیجه رفت و آمدتان قطع خواهد شد که این رفتار کاملا مناسب این روزها خواهد بود.

امروز روز شما و امسال سال شما خواهد بود. خود را با این جمله هر روز دلداری بدهید.

پایان پیام

نویسنده: بیتا اشکانیان

کد خبر : 187830 ساعت خبر : 10:26 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=187830
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات