معرفی ۹ واحد چاپی متخلف در لرستان به مراجع انتظامی و قضایی

معرفی ۹ واحد چاپی متخلف در مرکز استان به مراجع انتظامی و قضایی

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان: ۹ واحد چاپی متخلف در خرم آباد که بدون مجوز فعالیت نموده و محدودیت های کرونایی را نادیده گرفته اند به نیروی انتظامی و مراجع قضایی معرفی شدند.

 به گزارش گلونی از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمد حسین فتایی با اعلام این خبر، گفت: متاسفانه علی رغم تذکرات متعدد و بازرسی‌های مستمر، برخی از واحدهای چاپی در سطح استان بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها و مصوبات اعلام شده توسط ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اقدام به چاپ بنر و آگهی ترحیم مشتمل بر زمان و مکان مراسم خاکسپاری نموده‌اند، که در این راستا ۹ واحد متخلف چاپی در خرم آباد جهت پلمپ و برخورد قانونی با متخلفین به نیروی انتظامی و مراجع قضایی معرفی شدند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: همچنین با هماهنگی فرمانداران برخی شهرستان‌های استان و در راستای جلوگیری از فعالیت غیرقانونی، ۲۵ واحد و مرکز چاپی در این شهرستان‌ها پلمپ گردیده است.

معرفی ۹ واحد چاپی متخلف در مرکز استان لرستان

 وی ادامه داد: طی چند ماهه اخیر بارها اعلام کرده‌ایم که چاپخانه‌های دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز چاپی، حق چاپ بنر و آگهی‌های ترحیم مشتمل بر زمان و مکان را ندارند و با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌پذیرد، لذا ضمن تاکید مجدد بر این موضوع، اعلام می‌داریم که عدم رعایت محدودیت‌ها و مصوبات کرونایی اعلام شده، به لغو دائمی مجوز این مراکز منجر خواهد شد.

 مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در پایان خاطر نشان ساخت: از عموم مردم استان نیز انتظار می‌رود ضمن رعایت دقیق محدودیت‌های اعلامی، از برگزاری و شرکت در هرگونه مراسم خاکسپاری و عروسی جداً خودداری نموده و سلامتی و حقوق سایر شهروندان و هم استانی ها را نادیده نگیرند.

پایان پیام

کد خبر : 187031 ساعت خبر : 11:52 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=187031
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات