کتاب های همشهری را با تخفیف بخرید

کتاب های همشهری را با تخفیف بخرید

به گزارش گلونی این روزها در هفته کتاب هستیم و اکثر ناشران و کتاب‌فروشی‌ها تخفیف‌های خوبی برای مشتریان و مخاطبان خود درنظر گرفتند. سایت همشهری مارکت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

فروشگاه کتاب همشهری مارکت با این آدرس اینترنتی، تمام کتاب‌های موجود خود را با تخفیف‌هایی باورنکردنی در معرض فروش گذاشته است.

کتاب های همشهری

شما در این حراجی حتا کتاب‌های دو هزار تومانی هم پیدا می‌کنید. همشهری مارکت از حوزه رسانه گرفته تا کودک و نوجوان و ادبیات داستانی و تاریخ و… کتاب‌های ارزان و تخفیف‌داری را به فروش گذاشته است.

تخفیف ۳۰ درصدی کتاب‌های انتشارات همشهری به مناسبت هفته‌ی کتاب به مدت یک هفته چند روزی است که آغاز شده و تا پایان هفته کتاب ادامه خواهد داشت.

از جمله کتاب‌های پرفروش انتشارات همشهری در هفته کتاب می‌توان به کتاب‌های گزارشگری خوب، ۳۳ سوالی که در مراسم خواستگاری باید بپرسید، قصه‌های هزاوه، روزنامه نگاری در عمل چگونه خبر بنویسیم، ۹۰ دقیقه‌ای كه زندگی‌تان را عوض می‌كند، میوه درمانی، جنگ سه تریلیون دلاری، به كودك خود كمك كنیم تاریخ بیاموزد و ده‌ها عنوان دیگر اشاره کرد.

گفتنی است سفارش‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان در تهران و بالای ۳۰۰ هزار تومان در شهرستان به طور رایگان ارسال می‌شوند.

برای مشاهده کتاب‌ها، قیمت‌ها، تخفیف‌ها و خرید اینترنتی کتاب با تخفیف ۳۰ درصد از سایت همشهری مارکت می‌توانید اینجا کلیک کنید.

در سال ۱۳۷۲ خورشیدی ۲۴  آبان به عنوان روز کتاب و کتاب‌خوانی تعیین شد.

این روز، یکی از روزهای هفته کتاب نیز هست. نخستین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۲ با پیام رهبری برگزار شد.

از آن سال به بعد هرساله هفته پایانی آبان‌ماه به عنوان هفته کتاب معرفی می‌شود و در این هفته مراکز مختلف فرهنگی برنامه‌های گوناگونی دارند.

عرضه کتاب‌های تخفیف‌دار یکی از این فعالیت‌هاست که کتاب‌فروشی‌ها و ناشران انجام می‌دهند و معمولا با استقبال کتاب‌خوان‌ها مواجه می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 187887 ساعت خبر : 7:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=187887
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات