بازدید از دبی به عنوان یک گردشگر در طول Covid-19 چگونه است

بازدید از دبی به عنوان یک گردشگر در طول Covid-19 چگونه است

با کم شدن درجه حرارت سوزناک تابستان دبی با امید به اینکه پروتکل‌های ایمنی Covid به بازدیدکنندگان تور دبی اطمینان دهد که می‌توانند باز جاذبه‌های دبی را از نزدیک ببینند بارقه‌های از امید را در بین مشتاقان این سرزمین گرم ایجاد نموده است.

در حال حاضر بسیاری از کشورها تقریباً از همه گردشگران جهانی استقبال نمی‌کنند، اما با رسیدن ماه‌های خنک‌تر و ورود به اوج فصل سرما، دبی یکی از آنهاست.

سواحل شنی امارات، استراحتگاه‌های مجلل و پارک‌های تفریحی گسترده یک چشم‌انداز جذاب برای سفر است، به ویژه برای مسافران نیمکره شمالی که در تابستان در خانه گیر کرده‌اند، اکنون به تونل زمستان تاریک Covid-19 خیره شده‌اند.

اما بازدیدکنندگان قیمت تور ارزان دبی هنگام ورود به آنجا چه انتظاری می‌توانند داشته باشند؟ آیا آنها بدون استرس در دبی استراحت خواهند کرد یا زندگی در دبی به شدت محدود شده است؟

امارات متحده عربی موج Covid-19 را در ماه مه و در اواسط سپتامبر به اوج خود رسیده است، اما در مقایسه با اکثر مراکز شهری میزان بروز آن نسبتاً پایین است.

دبی در اوایل آغاز پاندمی یک قفل سریع در مرزهایش ایجاد کرد و پس از اتخاذ اقدامات پیشگیری از ویروس، استراحتگاه‌های دبی تعطیل شد و دستورالعمل‌ها و مقررات پیگیری و دوباره بازگشایی شدند و این بدان معنی است که بازدیدکنندگان همچنین باید از بررسی‌ها و پروتکل‌های ایمنی استفاده کنند.

جریمه نزدن ماسک

در صورت نیاز به استفاده از ماسک در هواپیما، افراد ورودی باید در هر مکان عمومی در دبی همین کار را انجام دهند یا با ۳۰۰۰ درهم (۸۱۷ دلار) جریمه روبرو شوند.

این شامل تاکسی است که در حال حاضر فقط به دو مسافر اجازه می‌دهد مگر اینکه یک مینی ون باشد که از طریق کارکنان زمینی فرودگاه یا برنامه Careem و در متروی دبی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

بازدید از دبی به عنوان یک گردشگر در طول Covid-19 چگونه است
بازدید از دبی به عنوان یک گردشگر در طول Covid-19 چگونه است

این قانون ماسک به پارک‌های تفریحی دبی مانند IMG Worlds of Adventure نیز کشیده شده، جایی که قوانینی درباره فاصله اجتماعی دو متری و خالی نگه داشتن سایر صندلی‌ها اعمال می‌شود، مگر در مواردی که توسط اعضای خانواده مورد استفاده قرار گیرد.

بازدیدکنندگان باید به بوی ضدعفونی کننده عادت کنند. ضد عفونی‌کننده‌ها همه جا هستند و انتظار می‌رود همه از آنها استفاده کنند.

با دستورالعمل‌های اولیه، نسبتاً سختگیرانه، روش‌های عقیم‌سازی و محدودیت‌ها که توسط مقامات امارات متحده عربی اعمال شده است، دبی به چیزی نزدیک شده است که به حالت عادی نزدیک می‌شود.

هتل‌ها رویه‌های اجباری را دنبال می‌کنند – و در برخی موارد فراتر از آن هم می‌روند.

قوانین هتل‌ها در شرایط پاندمی

بسیاری از استراحتگاه‌ها با اقامتگاه‌های جذاب برای جلب مهمانان تور دبی ارزان قیمت آماده می‌شوند.

از آنجا که بسیاری از مسافران بین‌المللی اکنون می‌توانند این سفر را انجام دهند، شما همچنین می‌توانند انتظار داشته باشید هنگام ورود به هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و حتی سالن‌های بدنسازی، اسکنر حرارتی بدن شما توسط کارمندان انجام می‌شود.

تابلوهای Perspex محافظ کارکنان میز تحویل هتل هستند و در بعضی موارد، چمدان‌ها هنگام ورود با اسپری ضدعفونی می‌شوند. برخی دیگر مانند The Address Downtown یک تونل ضد عفونی کننده را اجرا می‌کنند.

در کنار استخر، مهمانان می‌توانند انتظار حوله‌های مهر و موم شده با پلاستیک را داشته باشند.

ناهارخوری نیز دستخوش تعمیرات اساسی شده است

بسیاری از رستوران‌ها منوهای فیزیکی را برای کدهای QR که به نسخه‌های آنلاین دسترسی دارند، منصرف کرده‌اند – این مشکلی نیست تا زمانی که مشتریان داده تلفن همراه یا Wi-Fi مناسب داشته باشند.

مسلماً نمادین‌ترین میزبانی دبی، آتلانتیس، پالم یک قدم فراتر رفته است و آزمایش‌های PCR Covid-19 رایگان را برای رزروهای بین‌المللی از ۵ شب یا بیشتر تا ۱۸ دسامبر ارائه می‌دهد.

تیموتی کلی، معاون اجرایی و مدیر عامل آتلانتیس دبی، می‌گوید ابتکار این هتل برای کاهش ناراحتی‌های سفر و تشویق بیشتر مهمانان بین‌المللی به بازدید است … زیرا ما تلاش می‌کنیم راه‌های ابتکاری را به آنها ارائه دهیم تا از طریق مسئولیت اجتماعی به آنها پاسخ دهند.

او اضافه کرد در حین تعطیلی، اولویت و تمرکز ما بر روی برنامه‌ریزی و مقدمات ایمنی و اقدامات احتیاطی برای میهمانان و همکاران بود.

شهر دبی
شهر دبی

قوانین فاصله گذاری اجتمایی هتل‌ها در دبی

اینها شامل ایستگاه‌های ضد عفونی کننده در ورودی‌ها، میزهای جلو، بانک ها و آسانسور و رستوران‌هاست.

تابلو فاصله دو متری پرداخت بدون تماس مواد شیمیایی با درجه حرارت بالا برای لباسشویی؛ تونل عقیم‌سازی کارکنان و بررسی دما و کیت‌های بهداشتی در اتاق در کنار تمیز کردن دقیق همه سطوح در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی دقیق و همراهی بیش از ۱۸۰۰ ساعت آموزش، شامل بیش از ۲۰ موضوع مربوط به Covid هتل را قادر می‌سازد تا در مورد جدی بودن همه‌گیری و اهمیت پروتکل‌های جدید برای حفظ امنیت همه عمیقاً تمرین کند.

منبع: قیمت تور دبی

پایان پیام

تبلیغات در گلونی

کد خبر : 191003 ساعت خبر : 2:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=191003
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات