تبریک شب یلدای ۹۹ به شیوه جدید

تبریک شب یلدای ۹۹ به شیوه جدید

به گزارش گلونی شب یلدای امسال با تمام یلداهای سال‌های گذشته تفاوت دارد. ما امسال مجبوریم در خانه بمانیم و به مهمانی یکدیگر نرویم تا از انتشار کرونا جلوگیری کنیم.

درنتیجه امسال نیاز بیشتری به ارسال پیامک تبریک شب یلدا داریم. حالا که حضوری نمی‌توانیم تبریک بگوییم باید به صورت مجازی جبران کنیم.

ما چند پیشنهاد برای شما داریم تا به شکلی جدید و خلاقانه شب یلدا را به دوستان و آشنایان خود تبریک بگویید.

تبریک شب یلدای ۹۹

۱- می‌دانیم کار سخت و ترسناکی است اما برای یک لحظه اقوام را از بلاک خارج کنید، خیلی سریع یک پیام تبریک بفرستید و سپس به سرعت دوباره بلاک‌شان کنید.

ممکن است در همان فاصله کوتاه، ده‌ها پیام حاوی تحلیل انتخابات آمریکا و رو کردن پشت‌پرده گرانی گوجه و اثبات کشنده بودن قرص سرماخوردگی و… برای‌تان ارسال کنند اما عیبی ندارد. مهم این است که شما به وظیفه خود عمل کردید.

۲- اطلاعاتی که اقوام در مورد قبلی برای‌تان ارسال کردند را کپی کنید و منتظر بمانید. هرکدام از اقدام به محض آنکه شما را از بلاک خارج کردند، آنها را برای‌شان ارسال کنید.

درست است که دوباره بلاک می‌شوید اما عیبی ندارد. مهم این است که شما به وظیفه خود عمل کردید.

۳- برای دوستان‌تان از این لینک‌های اینترنتی بفرستید که تا روی‌شان کلیک می‌کنی یک صفحه باز می‌شود پر از انار و هندوانه و وسط صفحه هم بزرگ نوشته شده است «یلدات مبارک نازنین‌ترین عشق دنیام» و آهنگ آخ تو شب یلدای منی را پخش می‌کند.

فقط مراقب باشید کدام لینک را برای کدام آشنا ارسال می‌کنید. مورد داشتیم لینک اینترتی بالا را برای زن رئیسش ارسال کرده است.

۴- تماس تصویری بگیرید و دوربین را به سمت تلویزیون بگیرید که دارد بی‌بی‌سی پخش می‌کند.

آنها هم دوربین را به سمت تلویزیون بگیرند که در حال پخش اخبار بیست و سی است. بگذارید یک بار هم این دو تا با هم بجنگند.

تا کی شما به نمایندگی از آنها بر سروکله هم بزنید و حرص و جوش بخورید؟

۵- استوری اینستاگرام‌ را فراموش نکنید. ظرفیتی که این رسانه دارد، صداوسیما ندارد.

شما می‌توانید فقط و فقط با یک استوری، هم یلدا را تبریک بگویید، هم به باجناق خود نیش بزنید، هم به گرانی گوشت اعتراض کنید.

چطوری؟ فقط کافی است این جمله را استوری کنید: یلدای همه عزیزان مخصوصا آقا جواد عزیز که پس از گرانی بی‌سابقه گوشت گوسفند ارزشش بیشتر هم شده مبارک.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 192905 ساعت خبر : 12:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=192905
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات