تعبیر خواب دزدی؛ ازدواج با دزد و زندگی لوکس

تعبیر خواب دزدی؛ ازدواج با دزد

اگر در خواب ببینید که از شما دزدی شده است نشان بر آن است که شما فردی تازه به دوران رسیده هستید و احتمالا با خرید یک کالا هویت خود را گم کرده‌اید.

به گزارش گلونی اگر در خواب ببینید که خودتان دزدی کرده‌اید، نشان بر آن است که شما کالایی برای کسی می‌خرید و آن شخص به واسطه‌ آن کالا هویت خود را گم می‌کند.

اگر در خواب ببینید که در میان تعداد زیادی دزد هستید نشان بر آن است که احتمالا شما در فکر خرید کالایی گران قیمت هستید.

اگر در هنگام دزدی از دیوار خانه بالا رفتید و داخل منزل شدید نشان بر آن است که به سختی و زحمت کالایی را خریداری می‌کنید.

اگر در هنگام دزدی از در اصلی وارد خانه شدید نشان بر است که کالایی لوکس و گران قیمت را با تخفیفی باور نکردنی خریداری خواهید کرد.

اگر در خواب دیدید که خودتان دزد هستید و در حال فرار از دست پلیس هستید، نشان بر آن است که هنگام خرید اینترنتی، کالای مورد نظرتان ناموجود می‌شود.

تعبیر خواب دزدی؛ ازدواج با دزد

اگر دزدی را دیدید و بی‌تفاوت از کنارش رد شدید، نشان بر آن است که شما می‌توانید به راحتی از شادی‌های دنیوی چشم‌پوشی کنید.

اگر در خواب دزدی را دیدید و او را به خانه‌تان دعوت کردید و از او پذیرایی کردید، نشان بر آن است که شما کلا فردی تجمل‌گرا هستید و خیلی زود هویت خود را گم می‌کنید.

اگر در خواب ببینید که با دزدی ازدواج کرده‌اید، نشان بر آن است که شما تا ابد به خرید کالاهای لوکس معتاد می‌شوید و به واسطه خرید این کالاها هویت خود را گم می‌کنید.

اگر در خواب دیدید که خودتان دزد هستید و با دزد دیگری ازدواج کرده‌اید، نشان بر آن است که شما بدبخت می‌شوید. هرچه زودتر طلاق بگیرید که این زندگی نمی‌شود برای شما.

پایان پیام

نویسنده: بیتا اشکانیان

کد خبر : 188093 ساعت خبر : 10:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=188093
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات