تغییر مربی خیبر خرم آباد در همین ابتدای کار

تغییر مربی خیبر خرم آباد در همین ابتدای کار

خیبر خرم آباد خیلی زود از مربی خود ناامید شد و به دنبال عبدالله ویسی رفت.

به گزارش گلونی تیم فوتبال ریشه‌دار خیبر خرم آباد که با مدیریت خصوصی امسال توانست امتیاز لیگ یک را بخرد و به این رقابت‌ها بیاید، حالا پس از گذشت چهار هفته امید روانخواه مربی جوان خود را با یک مربی با تجربه تعویض کرد.

خیبر اکنون به لطف ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذار پای کار خود توانسته پس از سال‌ها از نظر مالی به یک ثبات نسبی برید.

این تیم مردمی در این ۲۰ سال هیچگاه از مشکلات مالی و مدیریتی رهایی نداشت. حتی گاهی درمانده لباس برای مسابقه و توپ برای تمرین بود.

اما همیشه دلش به هوادارانش گرم بود و ورزشگاه قدیمی تختی خرم آباد همیشه پر از جمعیت می‌شد.

خیبر از ۴ بازی ۱برد، ۲ باخت و ۱ تساوی دارد و در رده یازدهم جدول ایستاده.

درست است که چهار هفته زمان بسیار کمی برای برنامه‌های یک مربی است و می‌شد بیشتر به روانخواه اطمینان کرد ولی حالا که مدیران تیم تصمیم به برکناری‌اش گرفته‌اند بدون شک ویسی گزینه بسیار خوبی برای جانشینی اوست.

تغییر مربی خیبر خرم‌آباد

ویسی بازیکن تیم‌های خوزستانی در سطح اول کشور مانند استقلال اهواز و فولاد خوزستان بوده است و چند سال هم در تیم سپاهان اصفهان حضور داشت.

ویسی سابقه چند دوره حصور در لیگ برتر در حکم سرمربی تیم های مختلف را دارد. اما او یک افتخار بزرگ و شگفت‌انگیز در کارنامه خود دارد.

قهرمان کردن تیم معمولی و کم‌مهره استقلال خوزستان در لیگ برتر او را به یکی از مربیان کلاس بالای فوتبال تبدیل کرد.

اما نکته‌ای که می‌تواند خیبر روی آن امید ببندن این است که عبدالله ویسی سابقه حضور در لیگ دسته اول و موفقیت در آن را دارد. او توانست با شاهین بوشهر به لیگ برتر صعود کند و خیبری‌ها هم به همین دلخوش هستند که ویسی خیبر را برای صعود به لیگ برتر آماده کند.

اما مشکلات همچنان زیاد است. مهمترین آنها میزبانی این تیم است.

ورزشگاه تختی شرایط میزبانی برای لیگ یک را ندارد و خیبر که به تمرین و بازی در این زمین عادت دارد حالا مجبور است آواره ورزشگاه‌های حاشیه تهران مثل اسلامشهر شود.

تاسف‌آور است شهری که تیمش پرطرفدارترین و مهم‌ترین تیم غرب کشور را است از مهیا کردن تجهیزات یک ورزشگاه برای برگزاری آبرومند مسابقات درمانده است.

نکته دیگر این است که خیبر در آخرین روزها موفق به خرید سهمیه شد و نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

با همه این مشکلات، عبدالله ویسی و خیبر می‌توانند پتانسیل موفقیت در لیگ یک را دارند. خیبر امسال را می‌تواند به عنوان زمینه‌سازی برای فصل آینده لیگ یک در نظر بگیرد تا سر فرصت و با آمادگی کامل‌تر برای صعود به لیگ برتر هجوم ببرد.

پایان پیام
نویسنده: محمد پورخداداد

کد خبر : 191915 ساعت خبر : 10:22 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=191915
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات