دانلود آلبوم راز هوشیار خیام و بامداد افشار

موسیقی زبان مشترک همه مردم

دانلود آلبوم راز هوشیار خیام و بامداد افشار

به گزارش گلونی آلبوم راز اثری از هوشیار خیام و بامداد افشار را با بهترین کیفیت بشنوید و دانلود کنید

برای دانلود کلیک کنید

جایگاه موسیقی در زندگی همه انسان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

موسیقی زبان مشترک همه مردم دنیاست و می‌تواند شناسنامه یک قوم یا یک ملت باشد.

همان‌گونه که بارها دیده و شنیده‌ایم که هنرمندان بزرگی از کشورمان در نقاط مختلف دنیا به اجرای آثار هنری خود، چه در عرصه خوانندگی و چه در عرصه نوازندگی پرداخته‌اند.

معرفی آثار هنری کشور در جشنواره‌ها و فستیوال‌های موسیقی دنیا، راه را برای معرفی موسیقی اصیل ایرانی هموار می‌کند.

این اتفاق همچنین می‌تواند باعث شناخته شدن هنرمندان تازه کار شود که قطعاً موفقیت بزرگی به حساب می‌آید.

اما همانطور که دوست داریم موسیقی ایران را به دنیا بشناسانیم، لازم است علاقه‌مندان به هنر و همچنین هنرمندان جوان عرصه موسیقی، در کنار نواختن و خواندن، به مطالعه درباره آثار موسیقی ملل مختلف دنیا و هنرمندان این عرصه بپردازند.

آنچه مشخص و واضح است این است که برای داشتن آثار هنری با ارزش نیاز به مطالعه و شناخت دقیق زوایای هنری ست و فقط داشتن ساز و ته صدایی که دل عده‌ای را خوش کند، از کسی هنرمند و موسیقی دان نساخته است.

دانلود آلبوم راز هوشیار خیام و بامداد افشار

در میان اهالی هنر موسیقی و خوانندگی، هنرمندانی را می‌شناسیم که سال‌هاست فعالیت می‌کنند و آثارشان هیچ‌وقت برای مخاطبان‌شان کهنه نمی‌شود.

اما در مقابل با قشر دیگری از هنرمندان عرصه موسیقی طرف هستیم که جوان هستند و جویای نام و برای جذب مخاطب از سبک‌های جدید استفاده می‌کنند که این اتفاق خوبی برای موسیقی‌ست.

اما در این نقطه، معمولاً مسیر در دو جهت ادامه می‌یابد، یا به سمت تجارت می‌رود و یا اصالت. از همین نقطه گوش مخاطبان آثاری می‌شنود که یا به شدت موفق در سبک جدید هستند و یا انقدر آزاردهنده که کسی برای بار دوم حاضر نیست بشنود و به قول معروف یک بار مصرف هستند.

با همه این تفاسیر، عظمت دنیای موسیقی هر هنرمندی را در خود جای می‌دهد، مهم این است که کدامیک از هنرمندان ما می‌توانند در این وادی جاودان بمانند.

پایان پیام

کد خبر : 188287 ساعت خبر : 8:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=188287
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات