طالع بینی متولد ۱۵ آذر؛ زیر باران بنشینید

طالع بینی متولد ۱۵ آذر؛ زیر باران بنشینید

تبریک می‌گویم شما امروز متولد شدید.

به گزارش گلونی شما فردی خوش‌شانس و خوش‌پوش هستید. همه حسرت زندگی شما می‌خورند. بندگان خدا از پشت پرده زندگی‌تان خبر ندارند.

وقت آن رسیده که کمی به زندگی کاری خود رسیدگی کنید. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم در روزهای بارانی بیرون بروید و زیر باران بنشینید.

تا باران بند نیامده بلند نشوید. اجازه دهید باران کاملا شما را خیس کند.

البته از نور خورشید هم غافل نشوید. بهتر است نور خورشید هم به صورت غیر مستقیم به شما بتاید.

سفری در طالع شما وجود دارد. اگر از زمان و مکان سفر می‌پرسید باید بگویم که نمی‌دانم. اطلاعاتم در همین حد بود که بگویم سفری در طالع شما وجود دارد. ممکن است فردا به این سفر بروید، ممکن هم هست سی سال دیگر به این سفر بروید.

طالع بینی متولد ۱۵ آذر

شما وابستگی خاصی به کائنات دارید. شور بودن غذا را هم به گردن کائنات می‌ندازید. بهتر است دست از سر کائنات بردارید. کائنات گناهی در خراب‌کاری شما در زندگی‌تان ندارد.

آسانسور محل کارتان خراب شده است. از راه‌پله به بالاترین طبقه بروید و از آنجا سوار آسانسور شوید. این کار باعث می‌شود در آسانسور گیر کنید. اگر آسانسور سقوط نکند و شما سالم نجات پیدا کنید زندگی‌ عاطفی‌تان دگرگون خواهد شد.

کودکان نقشی در زندگی شما ندارند. به آنها بی‌محلی کنید. اگر لازم بود اسباب‌بازی‌شان را هم بگیرید تا گریه کنند. قدرت خود را به آنها نشان دهید. این کار باعث می‌شود احساس قدرت کاذبی به شما دست بدهد.

کفی کفش خود را در بیاورید و آن را به نزدیک‌ترین دوست‌تان در روز ازدواجش هدیه دهید. این کار برای او شانس می‌آورد. شاید بخت شما هم باز شود.

امروز روز شما و امسال سال شما خواهد بود. خود را با این جمله هر روز دلداری بدهید.

پایان پیام

نویسنده: بیتا اشکانیان

کد خبر : 190464 ساعت خبر : 9:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=190464
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات