قسمت دوم شب های مافیا از ارشاد مجوز گرفت

قسمت دوم شب های مافیا از ارشاد مجوز گرفت

رئالیتی‌شوهای سعید ابوطالب، از وزارت ارشاد، برای پخش از فیلیمو مجوز گرفتند.

به گزارش گلونی در پی اپیدمی کرونا و تعطیلات عمومی کشور به دستور ستاد ملی کرونا، قسمت دوم «شب‌های مافیا» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب، با درایت و تصمیم سازمان سینمایی و معاونت ارزشیابی و نظارت ارشاد، به منظور سرگرمی و در خانه ماندن مردم جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، برای پخش و عرضه در فیلیمو مجوز گرفتند.

قسمت دوم شب های مافیا

مجوز پخش قسمت دوم ریالیتی شو «شب‌های مافیا» با حضور سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه خواه، محمدرضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبدالهی، عماد طالب زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی برای سه‌شنبه ۴ آذر صادر شد.

گفتنی است شب‌های مافیا نام جدیدترین محصول عرضه شده در شبکه نمایش خانگی است که از ۲۷ آبان ۹۹ در دسترس علاقه‌مندان به رئالیتی شو قرار گرفته است.

شب‌های مافیا را سعید ابوطالبی کارگردانی کرده که قبلا با مجموعه برنامه شام ایرانی، مردم را به خانه سلبریتی‌ها برده بود تا دست پخت آن‌ها را مشاهده کنند.

کاوه آفاق به عنوان خواننده تیتراژ شب‌های مافیا معرفی شده است.

در هر فصل از شب‌های مافیا یکی از هنرپیشه‌های مطرح سینما و تلویزیون، میزبان ۱۲ تن از دوستانش می‌شود و با هم مشغول بازی می‌شوند.

لیدری این برنامه با محمدرضا علیمردانی است که او را به عنوان صدا پیشه شخصیت‌های کارتونی «دیرین دیرین» می‌شناسیم.

محمدرضا علیمردانی قرار است به عنوان برگزار کننده، بازی کاملا واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی را مدیریت کند.

به هر حال شب‌های مافیا در شب‌های پاییز ۹۹ می‌تواند یکی از گزینه‌های سرگرم کننده برای علاقه‌مندان به این بازی باشد.

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

در برنامه «شب‌های مافیا» بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر ۱۲ نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت می‌کند و در نهایت با دو گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم‌های هنرمند این مسابقه آغاز می‌شود.

برای مشاهده شب‌های مافیا اینجا کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 188491 ساعت خبر : 9:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=188491
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات